Gör behov på golvet

hm... är det något med lådan eller sanden eller nåt som de inte gillar plötsligt?
Har du en låda eller fler? ställ den någon annanstans?
Har flera lådor. Den står i köket just för att det är där de behovar på golvet.
Ska åka ner och köpa nytt sand och testa. Fattar inte vad det tagit åt dem!
 
Bara en. De andra använder de inte alls
hur många katter var det du har?
För det känns ju som det antingen är något med den lådan som de inte gillar. Eller om det finns fler katter än de två- så funderar jag på om det är något med den katten? att de känner någon lukt från den katten som de inte gillar?
intressant det här..
 
hur många katter var det du har?
För det känns ju som det antingen är något med den lådan som de inte gillar. Eller om det finns fler katter än de två- så funderar jag på om det är något med den katten? att de känner någon lukt från den katten som de inte gillar?
intressant det här..
Tre. De har bott ihop i ett par tre fyra år utan problem.
 
Bytt sand men fortfarande problem med bajs på golvet.

Vad ska jag göra? :(
Täcka golvet runt om med tidningspapper eller bygga en väldigt lågkantad sarg runt om och fylla lite sand där så de får ett större område runt. Viktigt att skura med såpa med för att få bort lukten på riktigt.
 

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det bli ohållbart. Tuva för sina behov på köksgolvet. Det står en låda i köket som rensas ofta, flera gånger per dag. Det var...
Svar
12
· Visningar
1 406
Senast: sthu
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 703
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 435
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 306
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp