Golden Dress byxor var? Rosa skjorta var?

Etoile

Trådstartare
1. Vet någon vilka butiker i Sverige som säljer Golden Dress ridbyxor?

2. Vilket märke eller vart kan man köpa rosa tävlingsskjortor med eller utan armar?

Hoppas ni har något svar :D

Sv: Golden Dress byxor var? Rosa skjorta var?

Har för mig att Mountain Horse har gjort rosa skjortor..Vet dock inte om dom säljs fortfarande...

Jw's rosa skjortor är så himla ljusa, syns knappt att de är rosa.

Kostar? Glömde skriva det i första inlägget, men skjortan får inte vara för dyr :p Ska bara ha den som reserv så..
Men jag ska kolla upp mountain horse! :bow:

2. Vilket märke eller vart kan man köpa rosa tävlingsskjortor med eller utan armar?

Jag har en rosa tävlingsskjorta från Cavallo.
Inte jättesnygg direkt, vet inte vad jag tänkte när jag köpte den. Jodå den är jättefin :angel:

HG finns i rosa, jag har en grönvit, superbra kvalité.
Kostade 950 kr.
Har inte Equiline också?

Hon vill nog inte ha en över en 500-lapp skulle jag tro! ;)

Har för mig att den skjortan kostar typ 500-600 kr, så kanske lite för mycket...
Men Börjes hade ju med en modell som var rosa och kortärmad för 125 kr till Globen i vintras, fast den köpte du inte! ;) Lite långt att vänta dit också, fanns ju en italienare som sålde sånna för typ 200 kr också. Fast förstår att du vill ha de nu, till sommaren.

Okej då, men Equipage har en. Den är inte så fin, men den är rosa :p

Hej!

jag har själv köpt en jätte fin rosa randig tävlings skorta med korta armar från Pikeur. handlade den på Svensk ridsport i Kungsbacka. Super!:)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 410
Senast: Jeps
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 167
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka