Rädda våtmarkerna?Det var två aktivister som satte sig på banan och vek ut banderoller.Tog ganska lång tid innan dom blev utburna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rädda våtmarkerna?Det var två aktivister som satte sig på banan och vek ut banderoller.Tog ganska lång tid innan dom blev utburna.
Rädda våtmarkerna?
Vad jag förstått så samarbetar dessa med de du nämner. Vill inte skriva namnet eftersom jag inte vill ge uppmärksamhet.
De fick iallafall bort banderollerna så fort igår att ingen hann se vad de protesterade för eller emot. Väktarna fick applåder när de bars ut och aktivisterna burop.
Equine America sponsor som tillverkar tillskottNågon som lyckats se vad det står på John Whitakers jacka och kavaj, nåt USA-emblem med text?
Jag är strax över 170 cm och sitter bra där. Har iofs bara haft platser högt upp, men där känns det som att det är sån lutning att man har knäna ovanför den som sitter framför.Jag har aldrig varit i Skandinavium men funderar på att åka dit nästa år. Hur ser det ut med benutrymmet?
Jag är lång med långt lårben så jag har svårt att få plats på många ställen. När det var tävlingar i Globen kunde jag inte gå dit på söndagarna för jag fick trycka ihop mig så mycket i bänken att fick rejält med värk dagen efter. Mina knän kunde också slå i huvudet på den framför![]()
JahaEquine America sponsor som tillverkar tillskott
Tyckte Lotta sa att den lossnade tidigt under ritten.Linda Heed hade glömt sätta fast kinnkedjan. Man hörde hur det skramlade
Den var lös när hon red mot första hindretTyckte Lotta sa att den lossnade tidigt under ritten.
För mig funkar det men för sambon som är 178cm så är det lite trångt men det finns platser med mer utrymmeJag har aldrig varit i Skandinavium men funderar på att åka dit nästa år. Hur ser det ut med benutrymmet?
Jag är lång med långt lårben så jag har svårt att få plats på många ställen. När det var tävlingar i Globen kunde jag inte gå dit på söndagarna för jag fick trycka ihop mig så mycket i bänken att fick rejält med värk dagen efter. Mina knän kunde också slå i huvudet på den framför![]()
Var finns de?För mig funkar det men för sambon som är 178cm så är det lite trångt men det finns platser med mer utrymme
Bakom uppgångarna så är det mer platsVar finns de?