Göteborg Horse show

Vad tyckte ni om Mässan? Är den som på Strawberry Arena (fd Friends) där de små utställarna försvinner mer och mer (för dyrt att ha monter) och bara de största finns kvar? Det är synd att det är så sanslöst dyrt att ha även en liten monter, det är absolut inget man kan tjäna några pengar på utan det får bli en förlustaffär för att det är roligt - och man får lite raklam möjligtvis för sitt företag....

Jag tycker den är trevlig men de riktiga kapen är svårare nu för tiden. Saknar den större utländska utställaren som hade mycket Hv Polo och Eskadron.
Gjorde ändå några fynd jag är nöjd med :)

En sak jag dock inte riktigt förstår är alla fodersäljare, ska man beställa via nätet sen för många är ju mindre märken som inte går att köpa på typ granngården eller dylikt.

Jag har aldrig varit i Skandinavium men funderar på att åka dit nästa år. Hur ser det ut med benutrymmet?
Jag är lång med långt lårben så jag har svårt att få plats på många ställen. När det var tävlingar i Globen kunde jag inte gå dit på söndagarna för jag fick trycka ihop mig så mycket i bänken att fick rejält med värk dagen efter. Mina knän kunde också slå i huvudet på den framför 😟

Jag har aldrig varit i Skandinavium men funderar på att åka dit nästa år. Hur ser det ut med benutrymmet?
Jag är lång med långt lårben så jag har svårt att få plats på många ställen. När det var tävlingar i Globen kunde jag inte gå dit på söndagarna för jag fick trycka ihop mig så mycket i bänken att fick rejält med värk dagen efter. Mina knän kunde också slå i huvudet på den framför 😟
Jag är strax över 170 cm och sitter bra där. Har iofs bara haft platser högt upp, men där känns det som att det är sån lutning att man har knäna ovanför den som sitter framför.

För mig funkar det men för sambon som är 178cm så är det lite trångt men det finns platser med mer utrymme

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Trädgård och odling 2026
  • Sytråden del 5
  • Vad gör vi? CCXXX

Barn

• Intuitivt ätande
  • Roliga saker som barn säger

Hund

Katt, Andra Djur

• Vad för kattras passar mig och sambon?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Dressyrsnackis 20
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka