"GPA" hjälm i H**KS

Q

Qudexco

\"GPA\" hjälm i H**KS

den med det vita strecket på alltså. är det någon som har den. är den bekväm? är den stor/liten i stl? ja rent allmännt hur är den?
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

Min syster har en sådan. Enligt henne är det den absolut skönaste och bästa hjälm hon någonsin provat :D. Hon tycker att den sitter stadigt utan att kännas trång el liten. Helt klart prisvärd !!!
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

Jag köpte en sån i somras och är supernöjd med den. Den är riktigt urskön :banana:
Har en storlek mindre på den än den jag hade innan som var hmmm ett annat märke :idea: Tyvärr kommer jag inte på nu vilket det var :crazy:

Men jag kan rekommendera den, garanterat den skönaste hjälmen jag provat på länge!
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

vilken är det??
är inne på hemsidan...
är det "HI-LITE PRO PLUS HJÄLM "?
men den hade du en annan tråd om va?

*letar hjälm också*
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

ja jag har en annan tråd också! den här skrev ganska långt innan. så när ingen svarade skrev jag en ny! :o
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

men är det samma hjälm?
tänkte för de som, svarde på denna tråd verka positiva till GPAhjälmen, och jag har inte fattat vilken det är...
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

min syste rhar också sådan. stl. 55.. ja kan ha den.. skön, men ja tycker min charles owen showhat..
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

ja det är den för 679kr jag pratar om. inte VEGA hjälmen för 1800 eller nått..
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

Har en sån, är jätte nöjd med den. :)
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

Jag har en sådan. Köptes i höstas och jag är väldigt nöjd!
Den bästa hjälmen jag haft.
Den är mycket lätt (känns knappt att man har hjälm på sig :love:), sitter bra och andas utan att bli kall.
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

Har provat och den är jätteskön. Skönare än Vega och IRH. GPA är sköna men ligger ju i en helt annan prisklass. Tror att jag ska skaffa mig en sådan hjälm till sommren (blir förmodligen en GPA då grannen säljer dem).

Fast jag skulle inte ha den till "snyggt" då jag mest rider dressyr. Annars är det nog den skönaste hjälmen de har på hööks. :)
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

vilken tur att så många förespråkar den! slapp jag bli besviken när den kommer!
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

ååh, nu blev jag oxå sugen på en! måste nog köpa :)
gillar inte riktigt min olympic, den trycker lite i pannan.. är nog tjockskallig..

måste vara skönt med en som vädrar" lite..
:)
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

provade en sån idag "barea för att" har en IRH hjälm som älskar. men denna var inte så tokig. men jag tycker min IRH är skönare. men jag tyckte dom var väldigt små i strolekarna jämfört m andra hjälmar..
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

ok dom andra säger ju att dom är stora!! vem ska man tro på? :confused:
 
Re: \"GPA\" hjälm i H**KS

nej..jag bor u välmland så det blir lite långt att åka..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Alltså, jag känner mig lite korkat, för jag förstår verkligen inte. Letar nytt träns till min 4-åring och vill inte köpa någonting över...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: Hedinn
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 571
Senast: sorbifolia
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp