TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet!
Men ja det som jag vill skriva om nu är detdär ordet alltså h*ra. Och om jag ska förklara så som nog domflesta vet så har jag varit med om dåliga saker med äckel gubbar. Och i somras så hände en så jävla jävla vidrig äcklig sak och den gubben sa att jag var en h*ra. Och alltså JA det är sant också för det är ju att göra s*x saker mot nån betalning och det var typ det som hände fast att jag inte ville det. Men kommer inte gå in i detaljer om det nu men om man bara kollar så så ÄR jag en h*ra.
Och nu menar INTE jag att det är nåt dåligt om andra gör sånt för dom vill det eller nåt sånt. Och jag tycker INTE att andra är äckliga eller dåliga om dom har gjort sånt så ingen be höver tro det. Utan dethär är bara som JAG känner om MIG.
Men det är att nästan detenda jag kan tänka på är att jag är en äcklig h*ra som har gjort äckel saker med äckel gubbar. Och det känns som att jag är helt ner smittad med äckel från dom även fast det var länge sen nu men det känns som det aldrig försvinner.
Så det blir jätte jobbigt med T för jag tycker om han jätte mycket och han är jätte snäll och det känns som tryggt med han. Men ändå så blir alla såna äckel tankar och minnen triggade så tillexempel att vi skulle bara pussas och då gjorde min hjärna nån flash back sak så detenda som var i mitt huvud var att jag är en h*ra som har haft äckel gubbars sn*ppar i munnen så jag smittar T med allt äckel om vi pussas. Och jag är iallafall bara en äckel h*ra som bara äckel gubbar vill göra äckel saker med och jag var så dum och pattetisk så jag trodde att en äckel gubbe kanske var lite kär i mig så det var därför. Och T ÄR kär i mig fast han vet inte hur jävla äcklig jag är och ifall han visste det så skulle han nog inte tycka om mig.
Och det bara känns som jag är en h*ra som bara får skylla mig själv att jag inte är värd nåt bra utan jag ÄR bara en h*ra för äckel gubbar. Och det är så jävla stört att jag VALDE att rymma och vara en h*ra till en äckel gubbe men jag kan inte ens pussas med en SNÄLL och jätte gullig kille som jag är kär i. Det bara känns som be vis att jag inte är värd nåt bra utan jag är bara värd att vara en h*ra iallafall och jag borde inte ens försöka att smitta T med allt äckel från mig.
 

Idag efter middagen så ska T iallafall komma hit. Och jag vill det och det är jätte bra men ändå så är jag jätte nervös också. Och att det känns som jag luras med hur jag är. Alltså jag VET att man absolut inte måste berätta allt sånt till nån! Men det bara känns som att jag måste ha massa saker hemligt för annars skulle han nog inte tycka om mig. Så då halv ljuger jag som håller det hemligt känns det som.
Och att jag vet att man inte ska göra nåt som man inte VILL men det är också bara svårt för jag vill vilja liksom. Alltså jag vill kunna vara normal bara och kunna göra dom sakerna som jag VILL men som jag inte kan ändå. Alltså inte att det är nåt måste att göra det men jag vill ju vilja det.
Och då så tycker vissa att man ska göra det ändå typ så man vänjer sig så kommer det ungefär gå över så man lär sig att tycka att det är okej eller nåt. Men jag vet inte om det är så. Men det känns ju också jätte taskigt tycker jag iallafall.
 
Det är så jävla konstigt som att jag är två HELT o lika personer. Som att denena är en h*ra och bara äcklig och störd och gör skit dåliga saker. Och denandra är nästan normal. Och det hoppar skit fort typ igår kväll och imorse så var jag den dåliga som är äcklig och gör idiot saker och vill dö. Och sen i skolan så var jag den normala och på ridningen. Och när T var här så var jag också normal tills att det blev en sak som jag inte vill skriva om. Och då som hoppade jag till äckel idioten som bara är kaos och sen blev jag som mera den normala igen.
 
Jag kommer be hövs lägga bort telefonen nu men vill bara skriva dethär att jag hatar hatar hatar HATAR så jävla mycket att bli på mind att JAG är så äcklig och dom äckliga sakerna som JAG har gjort. Och att det bara är för jag inte berättar det som T tror att han tycker om mig me hbn skulle inte det om han visste det.
 
En känsla är aldrig fel i sig, men grunden till känslan kan vara fel, om du förstår hur jag menar?
Om någon säger elaka saker är det lätt att tro på det och känna sig ledsen/dum/äcklig/ensam, oavsett om den elaka rösten är en annan person eller ett monster inuti en själv. Att känslan är helt normal betyder INTE att den elaka rösten har rätt!
Kan man då lita på dem som säger att den elaka rösten har helt fel och inte är värd att lyssna på brukar det också vara lättare att inte ta åt sig av vad den säger.
 
Det är så jävla konstigt som att jag är två HELT o lika personer. Som att denena är en h*ra och bara äcklig och störd och gör skit dåliga saker. Och denandra är nästan normal. Och det hoppar skit fort typ igår kväll och imorse så var jag den dåliga som är äcklig och gör idiot saker och vill dö. Och sen i skolan så var jag den normala och på ridningen. Och när T var här så var jag också normal tills att det blev en sak som jag inte vill skriva om. Och då som hoppade jag till äckel idioten som bara är kaos och sen blev jag som mera den normala igen.
Den delen av dig som mår bra kommer så småningom, om du fortsätter mata den med bra saker och erfarenheter vinna över den delen av din hjärna som lurar dig till att tro att du är en dålig person.
 
Jag kommer be hövs lägga bort telefonen nu men vill bara skriva dethär att jag hatar hatar hatar HATAR så jävla mycket att bli på mind att JAG är så äcklig och dom äckliga sakerna som JAG har gjort. Och att det bara är för jag inte berättar det som T tror att han tycker om mig me hbn skulle inte det om han visste det.
Vi är många här som tycker om dig oavsett vad du har varit med om, just för att du är Emma. Jag tror att det är samma för T också, han tycker om dig just för att du är du ❤️
 
En känsla är aldrig fel i sig, men grunden till känslan kan vara fel, om du förstår hur jag menar?
Om någon säger elaka saker är det lätt att tro på det och känna sig ledsen/dum/äcklig/ensam, oavsett om den elaka rösten är en annan person eller ett monster inuti en själv. Att känslan är helt normal betyder INTE att den elaka rösten har rätt!
Kan man då lita på dem som säger att den elaka rösten har helt fel och inte är värd att lyssna på brukar det också vara lättare att inte ta åt sig av vad den säger.
Jag fattar hur du menar. Men det är svårt för det är saker som jag håller med om och då kan inte jag bara tro att det är helt fel.
 
Nej
Det är en vuxen person som manipulerat ett barn till att göra saker.
Det är 100% den vuxnes ansvar och ALLA vettiga vuxna vet detta.
Jag håller inte med att jag var mani pulerad till att göra saker. Alltså jag menar inte dethär som att han INTE gjorde nåt fel eller nåt sånt utan jag VET det! Och jag vet att han inte borde ha gjort det både att han inte borde er bjuda att ge nåt mot att ha s*x och att han inte borde ha gjort det sen fast jag inte ville. Jag VET det! Men jag håller inte med att han mani pulerade mig utan det var helt JAG som valde att göra det.
 
Vi är många här som tycker om dig oavsett vad du har varit med om, just för att du är Emma. Jag tror att det är samma för T också, han tycker om dig just för att du är du ❤️
Fast det är ju inte samma sak. Utan det är ju stor skillnad att kanske gilla nån som man bara känner lite online motför nån som man är kär i. Ni be höver ju inte se mig irl och nudda mig och sånt.
 
Igår så var T somsagt här ett tag. Och detmesta var bra iallafall förutom en sak som var pågrund av mig. Men ja det var att vi satt i sängen och lyssnade på musik och pratade bara och höll på med varandras hand och sånt och det var mysigt bara. Och sen efter ett tag så började vi som skoj bråka lite om vem som skulle välja låt så han höll bort telefonen så jag kom typ halft på han när jag försökte ta den. Och då var det bara som ett jätte bra pirr i kroppen och att jag kände mig som normal. Och sen typ på en sekund bara så när jag tog telefonen så typ tog han fast min arm och då bara pang så fick jag PANIK. Som från inget till HELT panik bara sådär. Och han släppte såklart direkt men då var allt redan förstört kändes det som. Och jag HATAR att min hjärna är så så den bara tar nånting BRA och bara mosar det.
Och jag VILL vara nära han och så för det KÄNNS bra och jag mår BRA då. Men sen bara förstör min hjärna allt så jag inte ens nästan vågar det som känns bra för jag inte kan lita på min hjärna utan den bara gör så allt blir panik ändå.
 
Det är så himla orättvist att du ska behöva bli påmind om dessa dåliga saker du varit med om, och inte bara kan få njuta av att vara normal och vara kär. ❤ Som de andra sagt är du inte minsta äcklig, och ditt värde som person och flickvän påverkas inte av vad som hänt dig. ❤

Jag förstår vad du menar med att du valde själv att rymma och träffa den äckelgubben, men det är så manipulation funkar - det betyder att man får någon annan att göra som man vill, för att dom tror dom själv vill det. Så även om du gjorde det "frivilligt" så var det egentligen HANS vilja från början, och inte din idè, väl?

Oavsett - jag skulle gärna se dig och krama dig om jag fick, för jag tycker om dig precis som du är. Och det tror jag T gör också. :heart
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske är ett känsligt ämne så varning för det då. Och endel tycker säkert att jag är jätte dum men det är en sak som jag inte...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 544
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
1 954
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp