Grävande djur?

MissFideli

Trådstartare
Vid stallet ligger ett ganska tomt hus.

22173553.jpg


Men nån bor där. Eller har bott där. Eller snarare under där.
22173555.jpg


22173564.jpg


Vem?
 
Sv: Grävande djur?

Dom brukar inte ställa till med besvär. Dom vill oftas bara vara ifred i sin lilla grop.
 
Sv: Grävande djur?

Nä, tyvärr. Men jag funderar på att ta reda på mer om det. Kanske kan bli mitt :p

Men just hålen har gjort mig lite osäker, vore ju snopet om huset rasar när man börjar flytta in möbler :D
 
Sv: Grävande djur?

Det tror jag inte att det gör. Du får be någon kunnig ta ett titt på det innan.
 
Sv: Grävande djur?

Kan vara familjen räv också. De brukar också söka bostadsrätt under gamla lador och ödehus, till familjen.
 
Sv: Grävande djur?

Som kostar flera tusen?
Jo, jag vet. Men jag vill ha kollat upp huset först innan jag börjar lägga pengar på det.
 
Sv: Grävande djur?

Undrar vad mina resenärer säger om jag tar emot dom med en vitlöksstinkande leende varje dag? Och när dom frågar varför, hur deras reaktion blir om jag säger att det beror på att det bor varulvar under mitt hus..? :rofl:
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag fick upp ett minne från FB, nu har jag ägt mitt nya hus i två år. Bilden är från 2 år sedan. Jag skulle vilja att trädgården vore en...
Svar
19
· Visningar
1 058
Senast: monster1
·
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 956
Senast: Trott
·
Övr. Djur Någon gräver i min gräsmatta, vilket är helt ok. Men jag blir nyfiken på vem det är. Det är fullt av små hål, som max kanske en dm djupa...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp