Behöver en ny hobby

Så många spännande förslag. En del mer intressanta än andra. Många helt nya tankar att ta ställning till :)
 
Klättring! Fast då får du ta dig längre än din gård tror jag 😅
Måste det vara något man kan göra hemma?
Det måste inte vara nått man kan göra hemma men jag föredrar det. Gärna nått hundarna kan vara närvarande vid.

Annars är nog nått fysiskt vad jag behöver. Komma upp ur soffan och röra mer på mig än bara hundpromenaderna. Löptränade lite förut, både hemma på löpband och ute i naturen men fastnade aldrig riktigt för det.
 
Det måste inte vara nått man kan göra hemma men jag föredrar det. Gärna nått hundarna kan vara närvarande vid.

Annars är nog nått fysiskt vad jag behöver. Komma upp ur soffan och röra mer på mig än bara hundpromenaderna. Löptränade lite förut, både hemma på löpband och ute i naturen men fastnade aldrig riktigt för det.
SUP (stand up paddleboarding) med hund. :up:
 
Järnsmide! :love: Först kan man gå prova på-kurser, sen finns det en massa inspiration och tips på Youtube och blir man fast kan man fixa städ och ässja som man åtminstone kan använda utomhus. Blir man rejält frälst är det bara att bygga en egen smedja! 😁 Och behöver man utlopp för överskottsenergi är det perfekt att banka på järn! 😄
 
Järnsmide! :love: Först kan man gå prova på-kurser, sen finns det en massa inspiration och tips på Youtube och blir man fast kan man fixa städ och ässja som man åtminstone kan använda utomhus. Blir man rejält frälst är det bara att bygga en egen smedja! 😁 Och behöver man utlopp för överskottsenergi är det perfekt att banka på järn! 😄
Lägger till silversmide och guldsmide, ifall man vill göra lite accessoarer på det :up:
 
Lite olika förslag, mer eller mindre realistiska kanske

Lödning
Dricker du kaffe så rosta och mala egna bönor och testa olika metoder för att brygga
Odla
Bulldring (stavas det så? Iaf låg klättring)

Om du har mkt plats, bygga egen hinderbana med zip line, klättervägg etc ^^ 😁
 
Järnsmide! :love: Först kan man gå prova på-kurser, sen finns det en massa inspiration och tips på Youtube och blir man fast kan man fixa städ och ässja som man åtminstone kan använda utomhus. Blir man rejält frälst är det bara att bygga en egen smedja! 😁 Och behöver man utlopp för överskottsenergi är det perfekt att banka på järn! 😄
Min lillebror håller på med smide och har byggt egen smedja. Kanske får åka och hälsa på och banka lite 😁
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 504
Senast: fejko
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 871
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag och sambon väntar vårat första barn i januari och bor i dagsläget i en tvåa på 55 kvadratmeter. Graviditeten var oplanerad och...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 158
Senast: Korven
·
Övr. Hund Hej alla hundtokiga människor! Jag och sambon är i valptankar och schäfern har alltid varit min favoritras och efter att exet hade två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 138
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp