Graningekängan

M

mango

Är det någon som har erfarenhet av Graningekängan? Den verkar vara rejäl och bra men jag känner ingen som använt den. Eftersom den kostar runt tusenlappen vill jag gärna ha lite på fötterna :D innan jag bestämmer mig.
 
Om det är den gamla modellen så tycker jag det är en jättebra stövel! Passar överallt och är snygga. :)
 
jag har provat den och den e såååå bekväm..
tyvärr tillåter inte min lilla plånbok något köp.. :(
men har den samma kvalite´ som stövlarna så e den nog suuuper.... :love:
 
Oj jag läste fel :o Men jag köpte nyss kängorna och jag älskar dom :love:
 
Vilken modell köpte du? Jag har letat på nätet och hittat en massa olika modeller, men det verkar som om det är en modell som är särskilt framtagen som stall- och ridsko (med gummi över tådelen).
 
Jag har den här:
http://www.lillhastenistav.se/grantex.jpg

Jag är nöjd med den. Den var lite hård i början att gå in, men den är idag mjuk o följsam. Den är liksom formad lite efter min passform!
Den kan bli lite liten i storleken om man vill stoppa ner raggsockor på vintern, så då kanske man ska ta en halv/hel storlek större (det måste ju finnas lite utrymme för luft oxå).
Jag har blivit kall typ 1 gång, och då var jag lite fuktig om fötterna redan innan jag stoppade ner dem i skorna...så då får jag skylla mig själv... :smirk:
Men det är ju lite olika hur de funkar (vet flera av mina vandrarkompisar som avskyr mina vandringskängor medans jag själv bara älskar dem). Jag kan ju itne säga hur ett par skor funkar för dig! Så man får chansa lite! För mig funkar de bra...
 
Jag har samma modell som malumbub. Den formar sig efter foten direkt och ger ett bra stöd. Den bästa sko du kan köpa :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Oknytt
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 846
Senast: Fazeem
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
268
Senast: Mabuse
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 917
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp