gratis egenkodad hemsida?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare BeastieBabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 709
B

BeastieBabe

vart kan man lägga ut en hemsida gratis någonstans?

har kodat hela sidan själv i HTML men jag behöver lägga ut den nånstans NU, då jag inte kan komma åt min server..

har kollat på t.ex yahoo och sånt, men där måste man juh använda deras design ohc allt.. det blir inte på långa vägar lika stilrent som jag har det.. :(

Sv: gratis egenkodad hemsida?

de går på geocities/yahoo.

kolla under advanced toolbox där kan man välja mellan easy upload så du kan ladda upp dina filer eller html editor där du själv kan skriva in koden.

Sv: gratis egenkodad hemsida?

aha, okai, ska testa, tack så mycket :bow:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
23 989
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 427
Senast: fejko
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars... 21 22 23
Svar
456
· Visningar
21 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka