• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 697
  • Visningar Visningar 37 269
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

*knapplån*
Jag vill gratulera Cattis & Kung Lavec till segern i E3-finalen i går :banana: :banana: :banana: :bump:

Ja det vill jag med :banana: Han var ruggigt bra :D

Sen vill jag flika in ett grattis till enormt duktiga Joy Ås också :bow: :bow:

Kia skrev:
*knapplån*
Jag vill gratulera Cattis & Kung Lavec till segern i E3-finalen i går :banana: :banana: :banana: :bump:

Vilken häst då! Helt grymm...

Även Improve Ås visade att han har formen kvar :bow: ... sån fin häst :love:

martha skrev:
Ja det vill jag med :banana: Han var ruggigt bra :D

Sen vill jag flika in ett grattis till enormt duktiga Joy Ås också :bow: :bow:
Var där o såg henne,vilken häst!!! :bump: Sånna skulle man ha ett gäng av i stallet :d :d

Hänger på och grattar era duktiga hästar :bow: ........passar också på att gratulera Mehl till 5000:- för sjätteplatsen i senaste starten med publikfavoriten Imperial d'Or :banana:

Imperialdor.jpg

(gammal bild)

Senast ändrad av en moderator:

lsz skrev:
Hänger på och grattar era duktiga hästar :bow: ........passar också på att gratulera Mehl till 5000:- för sjätteplatsen i senaste starten med publikfavoriten Imperial d'Or :banana:

Imperialdor.jpg

(gammal bild)
Det tackar man för, Sprattel gick en bra tid men vi är inte nöjda med hans beteende i loppet.Springer o släpper luckor på varje varv o jobbar tillbaks det sen,f*n vi blir inte kloka på denna häst :devil: ,o sen rätt vad det är så tar han i igen,han ger bort så mycke metrar helt i onödan.Annars är han med o krigar om segern ;) .Var inte direkt trött,för på hemvägen stod han o levde rövare i trpen,det kanske inte är så lätt att vara en 9-årig unghäst..... :rofl:

Ja visst var väl tiden bra över 3100m :d ........för oss "utomstående" (även om vi är släkt) är han bara charmig med sitt speciella sätt :D . Vill han så vinner han med 20 längder :rofl:

Ja han är rar den rödhårige,vill inte byta bort han för "allt smör i Småland".Mycke skoj har han bjudit oss på,vi som var vana med kallbloden o deras liv i skymundan(fast vi har en svensk rekordhållarinna i stallet :p )blev man helt chockad av all media som ringde i tid o otid.

*knapplån*

Ännu en seger till Roshems Red Baron på Jägersro idag 2005-07-03 och en fjärde plasering. :banana:

{5070c8d3-0d8f-45fa-87f1-3a3a906569ef}.jpg

:rofl: ,nu har du fått allt om bakfoten.Alltså,Jari var tvåa.jag var hemma och körde hö :rofl: .Alltså inte ens med i matchen.

Lines skrev:
:rofl: ,nu har du fått allt om bakfoten.Alltså,Jari var tvåa.jag var hemma och körde hö :rofl: .Alltså inte ens med i matchen.

Jag skyller på värmen :D :angel: inte första gången den här veckan hahaaa... måste ta o bada lite....

Då är det 2á platsen jag får grattulera då ;) om jag fattat allt rätt nu... haha... (ska ta årets första dopp idag...sen kanske jagblir människa igen :p )

Tack alla!
ja det vär nära... hade ståpäls långt efteråt, klart roligaste loppet!!
Gick med fullfart över mållinjen på pigga ben med tussarna kvar. 16,5 sista 1000m.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Görel
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Galenskap... Som det där svenska katthemmet som samlade in massa pengar för att amputera benet på en påkörd och mycket trasig hittekatt... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 537
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka