• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 697
  • Visningar Visningar 37 269
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Snurrfian skrev:
Tackar allihopa!! Vi var på plats och såg vår lilla stjärna!! Och otroligt nog var det täcken och priser i ett p21 lopp! ibland har man tur! :banana:

GRATTIS GRATTIS :D

..och grattis till Leffe Blanche som god 2:a igår på Gävle, såg segerfarlig ut vid attack på bortre långsidan upp till dödens, tapper var han iallafall :bow:

ghost skrev:
Grattis igen alltså NinasApache till 2:a platsen och det nya rekordet!!! :banana: :banana: :bow: :bow:

/// ghost

Snacka om flyt.......bara att ställa sig i ledet och GRATTA ....igen :banana: :bow: :banana:

"Bukehästarna" springer som tusan :d

GRATTIS Aquantic till 3:e platsen :bow: :banana: :bow:

party-smiley-047.gif
Grattis
Japanesen till 3:e platsen med Joker idag på Örebro.
Jag var där och såg loppet.

Tackar så mycket! :)

Han fick ett tråkigt lopp och trodde aldrig han skulle hinna fram till en 3:e plats! Ska åka till stallet snart och ge honom lite äpplen :love:

:banana: :bow: :banana: Grattis Lines till Nebraskas godkända premielopp :banana: :bow: :banana:

(och till att namnbytet gick igenom)

Grattis Humlan till tredjeplatsen !!! :banana: :banana: :bow: :bow:

Och Grattis Krims och Eldrimmer till 2:a platsen!!! :bump: :bump:

/// ghost

Senast ändrad:

Grattis till er alla och fina placeringar för Bukehästar!!! :bow: :bump: :banana:

Och grattis min lilla Supersvan och hans Piggan till 2:a platsen på Örebro,och SEGER PÅ LINDESBERG IGÅR 2140m,17,2 :love: :bow:

Här körs det så det ryker.....härliga resultat av bukehästarna :banana:

Stort Grattis Humlan, Krims och Supersvanen :bow:

Jag grattar självklart Supersvan och Piggan också, hälsa dem från mig... :banana: :banana:

Skönt med revansch efter senaste starten... :)

/// ghost

GRATTIS härifrån också till alla :banana:
Har inte varit så up to date nu under helgen då bukefalister har anstormat mitt hem :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Görel
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Galenskap... Som det där svenska katthemmet som samlade in massa pengar för att amputera benet på en påkörd och mycket trasig hittekatt... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 537
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka