• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 697
  • Visningar Visningar 37 269
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

GRATTIS Humelibumlan till 2á platsen... men du blev omringad av "mina" hästar som 1á o 3á :D ;) :banana:

Senast ändrad av en moderator:

Grattis Humlan!!!! :bump: :bump: :bump:

/// ghost

Jag undrar om det verkligan var MINA tummar som sabbade den där gången, du vet... ;)

Montéryttare skrev:
GRATTIS Humelibumlan till 2á platsen... men du blev omringad av "mina" hästar som 1á o 3á :D ;) :banana:
Å tack ALLIPHOPA!! :o :D :bow:

Det var ingen dålig häst vi blev slagna av o vi tog ju in på han hela vägen in i mål.... :angel: ;) Dessutom hade han mycket längre ben ;)

//Humlan, för dagen väldigt oödmjuk :angel: ;)

ghost skrev:
Grattis Humlan!!!! :bump: :bump: :bump:

/// ghost

Jag undrar om det verkligan var MINA tummar som sabbade den där gången, du vet... ;)
Helt säker på att det var din höger tumme som gav luckan i sista sväng :p ;) Och den vänstra för att H-O S inte kunde hålla rygg på SH :D :bump:

{d2bd0b25-2a53-431b-abf1-ad2c25b6ef9f}.jpg

Senast ändrad:

Humelibumlan skrev:
Det var ingen dålig häst vi blev slagna av o vi tog ju in på han hela vägen in i mål.... :angel: ;) Dessutom hade han mycket längre ben ;)

Ja dom är ju längre :D :rofl: så din häst höll mycket tappert! Riktigt kul! :banana:

:bow: Stort Grattis :bow:

Ps I framgång behöver man inte vara så j_vla ödmjuk jämnt Ds

Humelibumlan skrev:
Min häst? Inkasso höll tappert och min häst TOG IN! ;) :p

Sårry, jag såg ju då inte loppet.... :o

Så det vardin lilla häst som pinnade på :) kollade på aln
och det såg farligt nära ut! :d nästa gång så kanske ni får nosen före!

Montéryttare skrev:
Sårry, jag såg ju då inte loppet.... :o

Så det vardin lilla häst som pinnade på :) kollade på aln
och det såg farligt nära ut! :d nästa gång så kanske ni får nosen före!
Åh! Vilken fin bild!! :love:
Men hon var slagen med 1/2 längd...

:bow: :bump: :banana: Härligt och många jättegrattis o morötter till favvomärrn!!! :love: :bow:

Måste bara få gratulera Mehls Timon Moback till 5:e placeringen på Romme . :bow:

Han var verkligen fin igår :love: Jag är helt såld :d

Tack du,var du där? Han är en underbar travare,när han travar vill säga.Hade satt på han lite specialgrejer som verkade göra susen(hoppas det håller i sig) o sen tyckte kusken att det inte var någon mening att sitta o dra ihop han bakom fältet o styrde på i fjärde spår i första sväng.Spets efter drygt 500m från 12e spår satt i benen på upploppet,men men,han galoppade ej på upploppet när han fick dom över sig som han brukar kunna göra.Tokig pappa tokig mamma = heltokig avkomma. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Görel
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
318
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Galenskap... Som det där svenska katthemmet som samlade in massa pengar för att amputera benet på en påkörd och mycket trasig hittekatt... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 537
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka