Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Sobra och jag genomförde T50 km med en genomsnittshastighet på 12.19 km/h, jag tror att vi slutade på en 16 placering. Sobra var otroligt laddad i början, men varavade ner efter ett tag. Om jag inte minns fel så var pulsen 48 slag/minut vid slutbesiktningen.
Vi är jättenöjda med det resultatet!
/Camilla
Det var jättefina vägar. Jag inser att vi har en stor fördel av att träna på sandvägar och sandbackar här hemma.
Första slingan så var sanden ganska packad (av tidigare regn antar jag) men frampå dagen så var många vägar rejält "uppfluffade" av många hästhovar och det måste varit tungt för de hästar som inte brukar gå i så djupt underlag annars.
Geshira pulsade in direkt utan problem men jag inser att jag själv tagit det här med att "vila sig i form" lite för mycket på orden. JAG behöver träna, för hade jag varit häst så hade nog mina groomar haft fullt sjå att få ner pulsen på mig....
Annars var det en jättefin dag, bra väder, trevliga funktionärer och vi hade sovit bra natten före tävlingen hemma hos Söderströms. Tack allihopa!