• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Gomir
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 146

Gomir

Trådstartare
Addi och Geshira för er seger på Filipstadsrittens 80 km.
Ingela och mamma Galadriel

Sv: Grattis!

Jag skrev ett långt inlägg på nerikesdistansryttares forum.
Orkar inte upprepa, ni får leta er dit.

Hej!
Sobra och jag genomförde T50 km med en genomsnittshastighet på 12.19 km/h, jag tror att vi slutade på en 16 placering. Sobra var otroligt laddad i början, men varavade ner efter ett tag. Om jag inte minns fel så var pulsen 48 slag/minut vid slutbesiktningen.
Vi är jättenöjda med det resultatet!:bump:
/Camilla

Tack!!

Det var jättefina vägar. Jag inser att vi har en stor fördel av att träna på sandvägar och sandbackar här hemma.
Första slingan så var sanden ganska packad (av tidigare regn antar jag) men frampå dagen så var många vägar rejält "uppfluffade" av många hästhovar och det måste varit tungt för de hästar som inte brukar gå i så djupt underlag annars.
Geshira pulsade in direkt utan problem men jag inser att jag själv tagit det här med att "vila sig i form" lite för mycket på orden. JAG behöver träna, för hade jag varit häst så hade nog mina groomar haft fullt sjå att få ner pulsen på mig....:crazy:

Annars var det en jättefin dag, bra väder, trevliga funktionärer och vi hade sovit bra natten före tävlingen hemma hos Söderströms. Tack allihopa!

Jättestort GRATTIS till dig Addi samt även till Geshira förstås!:)

Varma kramar från 'mormor' Bia

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick just en sådan hälsning. Hur tänkte de där?? Jag är ingen mamma men är som tur ok med det. Idag känns det ändå lite tungt då...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: Hedinn
·
Distans Jag har fått upp ett plötsligt intresse för alla möjliga grenar som jag tidigare varit helt ointresserad av (förutom hoppning och...
Svar
4
· Visningar
4 528
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Ja, jag har förstått att vården i Sverige har blivit dålig. Min 80-åriga mamma har misstänkt grå starr och får inte komma till det... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
15 297
Senast: åke
·
Distans Hej! Till nästa år har jag tänkt "utforska" det här med distanstävlingar, har alltid velat prova på men har inte haft en chans på grund...
Svar
1
· Visningar
4 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka