Gravid/vad göra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid/vad göra

Jag vet mycket väl hur du både tänker å känner just nu ...Jag har varit i likadan sits jag !
Ja träffade en kille som jag a himla intresserad av å så va vi ute å festade en kväll å hade sex ,....Ja blev gravid å sa det till honom å han ville verkligen inte ! Han bad mig fara åt helvete å sa att jag å det dära viruset jag hade kunde gå å dö...
Inget trevligt alls men jag förstår honom .
Jag valde att behålla mitt barn utan pappa han har inte sett henne eller någonting.
Nu är hon 18 månader å jag har ett underbart liv !
Visst har det varit tufft men jag har haft både mina föräldrar som har hjälpt mig OTROLIGT mycket och vänner oxå som har stöttat mig när det jobbigt.
Men jag ångrar inte för en sekund att jag behöll barnet själv..
Ekonomiskt har det varit tufft men det går .Jag å min dotter har levt på föräldr penningen å det va inte mycket, eftersom jag inte hade jobbat så mycket innan å då fick jag lägsta beloppet.Men klarar sig alltid ...
Lycka till med ditt beslut.:-)))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 083
Senast: Amha
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 135
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 428
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
Svar
13
· Visningar
487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp