Bukefalos 28 år!

Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

barntotal.se

undrade åxå. men hittade om man googlade=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Måste man använda hjärnan också? :o ;)
Får jag skylla på att det vart avlivning av en gammal häst idag? :angel: fast det var nog mest av modell tänkte inte så smart.
 
Sv: Gravidmagar!!!

Nu har jag skrivit på barntotal......Det kommer efter korrekturläsning.....om någon är intresserad.....:banana:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Jag lär ju fortfarande inte fota min mage :angel:
Men jag kan ju säga att det har sagt *pang* senaste två veckorna, jämarns jag hänger ju inte med :D
Ah ja vänjer mig men ny syns det och det redigt. :rofl:
Enligt mig själv iaf :angel:
 
Sv: Gravidmagar!!!

vilken vecka är du i nu?

Min mage har bara vuxit i etapper.. Först ingenting fram till V20, sen växte den massor fram till V25, sen stod det stilla en stund igen. (till vecka 29 tror jag det var)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Tror jag är i v27, lite senil sådär :o
Men där ikring, blir för otålig om jag inser hur många veckor det är kvar så därför håller jag inte spikkoll på veckorna :angel:
 
Sv: Gravidmagar!!!

Här har ni min v.13

Gissa vem som kommer rulla fram i sommar :eek:

php73ihef.jpg
 
Sv: Gravidmagar!!!

Knapplån. puttar lite på tråden.

Vi vill se mera magar!!!

Ska be sambon fota min igen idag.
 
Sv: Gravidmagar!!!

ah. den bilden har jag sett i en annan tråd nån gång=)

då skrev jag och undrade vart dom där 53 kilona satt någon stans=)

För du är ju inte direkt stor någonstans, förutom magen då=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Magen brukar ju kunna svullna i början. förmodligen det som gått ner=)

hur menar du med raggarsträng? hår eller bara "färg"?=)

En del brukar ju få en hormonrand, inte jag=/

Alla hormoner har gjort så jag ser ut som en apa=) Har fullt med små tunna kritvita fjun överallt=/ mest på magen. de är fan inte snyggt=/
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gravidmagar!!!

Ja det tror jag oxå, men jeansen passar inte, så visst är den större än nomrlat i alla fall!

Jag har små små fjun från naveln och ner över magen..haha..Tänk om jag kommer se ut som en karl i sommar :rofl:

Nej nu ska jag gå ut, 16 grader i skuggan :eek:
 
Sv: Gravidmagar!!!

ja i v 15 ska den ju ha vuxit en del=)

haha ja så har jag på hela kroppen nästan=) Tur att man är ljus:bow:

Tänk om man fått mörka fjun=/

Du får låta bli att visa magen eller vaxa=)
 
Sv: Gravidmagar!!!

Låta bli och visa magen, är du galen *hihi* Den ska visas upp så länge den inte ser ut som en tiger :D

Hoppas bara den inte blir allt för stor, är sjukskriven förfoglossningar redan, sköterskan på husläkarmottagningen förbjöd mig att jobba :eek: och bokade in en tid hos läkaren på måndag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: ufot
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
558
Senast: Hellhound
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
443
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Precis ovanför skrevet och under magen) i det där vecket har jag fått skavsår. Jag är en varm person av mig så det började med lite...
Svar
17
· Visningar
1 370
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp