"Gula farorna" *Bilder*

Gabby_Ossi

Trådstartare
Har lite nya bilder på mina gulingar, ponnyns första terrängträning och bildpremiär på Molinna sedan hon sattes igång efter fölningen. Första gången hon hoppade på 2 år, ganska glad häst vill säga :p

Först ponnyn

DSC03202.jpg

DSC03208.jpg

DSC03210.jpg

DSC03212.jpg

DSC03214.jpg

DSC03216.jpg

DSC03218.jpg

Sv: "Gula farorna" *Bilder*

Och Molinna, tyvärr blev alla hoppbilder suddiga, men slänger med några ändå:

DSC03079.jpg

DSC03085.jpg

DSC03091.jpg

DSC03097.jpg

DSC03100.jpg

DSC03102.jpg

DSC03144.jpg

DSC03145.jpg

Vad härligt det ser ut. :D
Underbart vackra pållar också!

Tack! :) Såg att det smugit sig in ett litet fel, det är ponnyns första terrängträning i år, men han har gått ganska mycket fälttävlan förut. Men modig är han :love:

snorleif: Ja, det var verkligen jättehärligt! Jag som mest blivit dressyrryttare nuförtiden :p Och tack!

Åh vad mysigt vårigt det såg ut!! Fantastiskt fina omgivningar.
Jättefina hästar också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 991
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 799
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 918
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31