Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var faktiskt min tanke när jag cyklade upp idag och det för en gångs skull inte var skitväder. Dessutom dagsljus!@Sel Dags för uppdatering!![]()
Han är skitnöjd ut med sig själv där!
Men åååååå!Det händer inte så mycket med fasanerna förutom att Prims stjärtfjärdrar ser bedrövliga ut i leran och att han börjar visa sitt vårhumör! Anfall är tydligen bästa försvar, jag får börja ha långstrumpor på tror jag.
Åh, och Mr Robin har skaffat en Mrs Robin!Hon är lite blyg men kom för att få frukostmask i morse i alla fall.
Det blir det säkert! Pappa Robin tog ju med de små in i fasanhägnet förra sommaren.Men åååååå!tänk om det blir massa små Robin sen.
Va fasen, gjorde samma miss igen. Lyssnade hemma å med ljud!!Upprörda ljud. Det låter lite gulligt men han talar om för mig att jag kan sticka och brinna!
Låter nästan som han härmar din vissling.Upprörda ljud. Det låter lite gulligt men han talar om för mig att jag kan sticka och brinna!
Det har jag aldrig tänkt på! Kanske är det därför han blir så upprörd på mig, jag blåser liksom stridstrumpeten utan att veta om det?Låter nästan som han härmar din vissling.![]()