Guldfasanerna

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 934
  • Visningar Visningar 188 939

Bukefalos 30 år!

20251220_100114.webp

@Sel Dags för uppdatering! 🐤
Det var faktiskt min tanke när jag cyklade upp idag och det för en gångs skull inte var skitväder. Dessutom dagsljus! :D
Det var dags för en rejäl krattning och uppfräschning men Prim var på pissdåligt humör och satt på mitt huvud och pickade mig mitt i skalpen typ halva tiden. Jag fick dessvärre inga kort på det men publiken vi hade på andra sidan fönstret fick sig några goda skratt - jag tog också ut honom så att de fick ta lite kort. Det gillade han inte heller. :angel:

Det händer inte så mycket med fasanerna förutom att Prims stjärtfjärdrar ser bedrövliga ut i leran och att han börjar visa sitt vårhumör! Anfall är tydligen bästa försvar, jag får börja ha långstrumpor på tror jag. :D
Åh, och Mr Robin har skaffat en Mrs Robin! <3 Hon är lite blyg men kom för att få frukostmask i morse i alla fall.

Det händer inte så mycket med fasanerna förutom att Prims stjärtfjärdrar ser bedrövliga ut i leran och att han börjar visa sitt vårhumör! Anfall är tydligen bästa försvar, jag får börja ha långstrumpor på tror jag. :D
Åh, och Mr Robin har skaffat en Mrs Robin! <3 Hon är lite blyg men kom för att få frukostmask i morse i alla fall.
Men åååååå! :love: tänk om det blir massa små Robin sen.

Liknande trådar

• Ägg, kycklingar och färg

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka