Han vet vad han vill ha och det är bara EN sak just där och då..Han är otroligt fin men ögonenintens i blicken ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han vet vad han vill ha och det är bara EN sak just där och då..Han är otroligt fin men ögonenintens i blicken ^^
Blicken ger sken av att en sak kanske är lite mycket att hålla reda på. Utstrålar definitivt orange katt energiHan vet vad han vill ha och det är bara EN sak just där och då..![]()
Haha, och jag såg en sån på museum igår och tänkte yttra mig inför familjen. Kom sen på att de kanske inte har något större intresse av detJag tittade på en naturdokumentär nu ikväll på mobilen (medan de andra tittade på något annat oviktigt) och där dök det upp en Prakttragopan-hane som började flirta med en hona.
Efter hanen fått lite scenskräck så dök det plötsligt upp en Guldfasantupp och började flirta med hönan (trots att hon var av "fel" ras) och jag kan ha skrämt slag på delar av familjen genom att upphetsat påpekat:
"ÅHH, TITTA, DÄR ÄR DET JU EN SÅN GULDFASANTUPP SOM @Sel HAR, DEN SOM HON SKRIVIT SÅ MYCKET OM I DEN DÄR LÅNGA TRÅDEN PÅ BUKEFALOS!!!
Ingen av dem förstod min upprymdhet över det hela?! Udda familj jag bor med!![]()
Mycket märklig ickereaktion från dem måste jag säga!Jag tittade på en naturdokumentär nu ikväll på mobilen (medan de andra tittade på något annat oviktigt) och där dök det upp en Prakttragopan-hane som började flirta med en hona.
Efter hanen fått lite scenskräck så dök det plötsligt upp en Guldfasantupp och började flirta med hönan (trots att hon var av "fel" ras) och jag kan ha skrämt slag på delar av familjen genom att upphetsat påpekat:
"ÅHH, TITTA, DÄR ÄR DET JU EN SÅN GULDFASANTUPP SOM @Sel HAR, DEN SOM HON SKRIVIT SÅ MYCKET OM I DEN DÄR LÅNGA TRÅDEN PÅ BUKEFALOS!!!
Ingen av dem förstod min upprymdhet över det hela?! Udda familj jag bor med!![]()
Jag tror att de mest vill ha de gula fjädrarna och de är oftast i så dåligt skick när de väl trillar av att de inte har mycket färg längre. Men stjärtfjädrarna är fina!Du får sälja fjädrar till flugfiskare
Bara för det fick jag förfrågan från både en flugfiskare och en dam som tydligen gör bokmärken, idag.Du får sälja fjädrar till flugfiskare
Ska du låta dem försöka kläcka fram några kycklingar?
Jag tror det! Jag ska bara surra lite med vår Groundskeeper när han kommer tillbaka från semester så att jag vet att de är villiga att hjälpa till om det behövs vid något tillfälle.Ska du låta dem försöka kläcka fram några kycklingar?
Ni får bara inse att det redan är ett beslut fattat om detta som du och groundkeeper inte haft något inflytande över.Jag tror det! Jag ska bara surra lite med vår Groundskeeper när han kommer tillbaka från semester så att jag vet att de är villiga att hjälpa till om det behövs vid något tillfälle.
Just nu ligger hon på runt tio ägg dock, jag undrar om inte det är lite många.![]()