Det ser ut som en ung Ewan McGregor, typ vid Trainspotting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som en ung Ewan McGregor, typ vid Trainspotting!
Jag älskar båda! Den första är typ fantasyprins (han har ju till och med svansen kvar!) och den andra realistisk. Uttrycken slår ju igenom skrämmande väl!
Hon är lika vacker som människa!
Oooh, jag gillar hur smart den replikerat mönstret på fjädrarna i tröjan.
Mittenbilden stämmer nog bäst ändå.Jag provade också med Prim. Tyckte inte blicken blev helt rätt och ville ha honom mer fancy med, men när jag fick sista bilden där gav jag upp!Visa bifogad fil 166222
NejSå svårt det är ändå.
Jag tror säkert att den här personen är duktig på "game birds" och liknande, men den första som hörde av sig på FB har BARA offentliga poster som handlar om jakt, hur vi ska värna om rävjakten i UK och ett par riktigt skitnödiga politiska poster som han får medhåll om i stil med "Höhö, ge mig en rävmössa vilken dag som helst!".
Visserligen är profilbilden på en hund, men av någon anledning ser jag inte framför mig en man som kommer att vara särskilt bekymrad om en fasan blir lite hackad på.
Är det galet att kolla upp någon som vill köpa en fågel?
Fullt rimligt att göra det!Så svårt det är ändå.
Jag tror säkert att den här personen är duktig på "game birds" och liknande, men den första som hörde av sig på FB har BARA offentliga poster som handlar om jakt, hur vi ska värna om rävjakten i UK och ett par riktigt skitnödiga politiska poster som han får medhåll om i stil med "Höhö, ge mig en rävmössa vilken dag som helst!".
Visserligen är profilbilden på en hund, men av någon anledning ser jag inte framför mig en man som kommer att vara särskilt bekymrad om en fasan blir lite hackad på.
Är det galet att kolla upp någon som vill köpa en fågel?
Jag har hittat en kandidat som känns mycket, mycket bättre. De har en ensam fasantupp som är deras pet och har letat sällskap åt honom länge. De försökte kläcka eget ifjol men inga ägg tog sig. De hade ingenting emot att jag ställde frågor.
De säljer också avelsägg och hönskycklingar som ser jättefina ut.