Sel
Trådstartare
Personen är jättetrevlig och har lovat att skicka lite bilder på framtida partnern imorgon. De hämtar henne imorgon kväll.Det lät ju mycket bättre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personen är jättetrevlig och har lovat att skicka lite bilder på framtida partnern imorgon. De hämtar henne imorgon kväll.Det lät ju mycket bättre![]()
Personen är jättetrevlig och har lovat att skicka lite bilder på framtida partnern imorgon. De hämtar henne imorgon kväll.![]()
![]()
Skönt att du hittat ett bra hem åt henne. Det låter idealiskt med en ensam tupp då finns det stort hopp om två glada fåglar.Personen är jättetrevlig och har lovat att skicka lite bilder på framtida partnern imorgon. De hämtar henne imorgon kväll.![]()
![]()
Folk blir helt hysteriska när en höna kommer upp på annons, så det gick fort att få flera kandidater att välja på.Men vad jobbigt, men ändå bra att du hittat en lösning för henne så snabbt.
Nu har hon åkt. Jag trodde att jag skulle gråta men det kändes så Himla bra! Vilka härliga människor! När de började prata om sin fasan, hur de aldrig sett honom dansa som Prim och vi kom in på en diskussion om vilken hönsras som ger bäst terapi kände jag att vi var samma slags personer.
De har också lovat att jag får välja en unghöna eller två från vilken ras jag vill som de föder upp, så tar de den med sig när de har vägarna förbi.Jag tog inte betalt för Smörblomman.
![]()
Ja, det känns jättebra. Det har varit frid och fröjd i buren idag också, ingen som måste gömma sig eller springa undan eller stressar (ja, förutom Prim som patrullerar med jämna mellanrum då.Så bra det blev ändå
Har du berättat att hon har en stor fanclub i Sverige?![]()
Morios? Är det sån vi kallar zofobas, som ja matade ödlorna med?De fick också smaka morios för första gången idag. Det är krig om dem när jag släpper en på marken, det är första gången jag sett dem bete sig lite som höns.
Någon norpar den, ropar "MINE!" och yeetar iväg!Jag ska försöka fånga det på film också, men först bevis på att Prim går att muta.
Precis!Morios? Är det sån vi kallar zofobas, som ja matade ödlorna med?![]()
De verkar verkligen ha Helt olika personligheter! Nya ägarna var lite shooketh när de fick träffa honom - medan deras varit typ barbapappa åt en massa hönskycklingar i två år.Så himla fin
Prim ser lite mer cray cray ut![]()