Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt!![]()
Hanen bakom henne är mamma ankas make... eller ja, favorit i alla fall.
Ser ut som hon ler också, galet söt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt!![]()
Hanen bakom henne är mamma ankas make... eller ja, favorit i alla fall.
Bra jobbat, det är några klick!Hittade tråden av en slump och har klickat mig igenom helahelt fantastiskt att få följa dem från ägg till fina fasaner, och vilket jobb du gjort @Sel !!!
Har en stark känsla av att du hade haft rejält många olika sorters djur på gården.Bra jobbat, det är några klick!
Om jag någonsin äger min egen gård ska jag ha fasaner, och i en inhägnad jag Själv har byggt! Det hade kunnat vara så mycket mer!![]()
Har en stark känsla av att du hade haft rejält många olika sorters djur på gården.![]()
För ett ögonblick blev jag aningens förvirrad där. En svart svan i fasanhägnet?
Haha, ja jag tänkte att bilden på mamma anka inte var sååå långt tillbaka att det behövde en förklaring.För ett ögonblick blev jag aningens förvirrad där. En svart svan i fasanhägnet?
Men du hade ju skrivit om fler fåglar också.