Gummimattor.....

skäcken

Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag i mattor att sätta på väggarna? Bör finnas i göteborgområdet..
 
Jag vet inte specifikt i Gbg, men sök bland vanliga mattaffärer. De antingen har eller kan ta hem mattor. Bl a finns det en sort som heter "Checker" med lite olika utföranden som kanske kan passa. Finns både som armerad och oarmerad.
Annars ger jag tipset som jag gjort till någon annan. Känner du ingen inom industrin? Ofta kan man där få tag på utrangerade mattor som duger mycket väl att sätta i transporten (gummimattor är dyra!).
 
Jag har det så bra att varje gång dom byter i ishallen här så ringer dom till mig och frågar om jag vill ha :D, så ring till nån ishall och fråga, oftast slängs dom bara bort annars....
 
Jag vet någon som köpt på Jula för 125kr/m, men de slog in fel så hon fick 10 m för 125kr :D
 
TACK!!!!!!!! Ska genast kolla. Jag jobbar idag på ett transport ställe men inte ens dom har lyckats få fram någon. Men som sakt ska kolla direkt
tack tack :bow: :bow:
 
Kanon ide`att jag inte tänkt på det.. Blir att ringa ishallen imorgon :D tack så hemskt mycket :bow: :bow:
 
jag vet att vi köpte våra väggskydd av en skola som bytte ut sin gympasals matta... fungerar super!
 
Jag köpte min gummimatta i en affär/bensinmack där man även säljer biltillbehör.Fanns olika och såldes per meter.
/Matten
 
Gummimatta som är till för golv har ju bönder i lagårdarna så är det nån bonde i närheten som lagt ner mjölk/köttproduktionen så ring och fråga om h*n vill sälja mattorna. Så gjorde vi, fick ge 100 kr per mattbit (ca 100*150 cm).
 

Liknande trådar

Anläggning Vad skulle ni betala för en gummimatta ca 9 kvadratmeter? Det är en fd transportmatta från nåt företag. 3 delar på 1x2,80 m, Jag får...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Ace
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
773
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen...
Svar
8
· Visningar
795
Senast: Shixle
·
Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp