GVFÖ 2025

Det är otroligt obekvämt att titta på Dennis och jannika, allt handlar om sex och vi vet liksom allt om deras sexliv.

Sam vill nog ha en influencer utseendemässigt då han verkar otroligt självgod och tycker säkert att han själv är en 10:a. Hur kan han jämföra henne med en slajmig oliv? Denise förtjänar mycket bättre!

Brandkvinnan är så otroligt jobbig, orkar inte se hennes 10 känsloförändringar som sker varje dag. Killen verkar otroligt gullig och behöver en schysstare tjej!

Träningsparet skulle kunna funka om tjejen chillar lite och bara låter allt få ta sin tid. På henne låter det som att allt kommer handla om hennes resa till guld, vem vill ha en partner som jämt går först och alltid ska stöttas?

Detta år känns det verkligen som att alla som är med har extremt mycket att jobba med sig själva. Hur kan experterna valt dessa personer?

Jag känner att jag har svårt att få grepp om Sam. Det känns som han är lite avstängd? Jag undrar om han typ blev övertalad av anhöriga att ställa upp eller liknande? För han känns inte så engagerad och det borde man ju vilja vara om man är med i ett sånt program.
Denise har jag fått ett bra intryck av.

Jag får intrycket att han inte alls är attraherad av henne och att det gör att han känner sig väldigt obekväm i situationen mtp att det filmas.
Det är otroligt obekvämt att titta på Dennis och jannika, allt handlar om sex och vi vet liksom allt om deras sexliv.

Sam vill nog ha en influencer utseendemässigt då han verkar otroligt självgod och tycker säkert att han själv är en 10:a. Hur kan han jämföra henne med en slajmig oliv? Denise förtjänar mycket bättre!

Brandkvinnan är så otroligt jobbig, orkar inte se hennes 10 känsloförändringar som sker varje dag. Killen verkar otroligt gullig och behöver en schysstare tjej!

Träningsparet skulle kunna funka om tjejen chillar lite och bara låter allt få ta sin tid. På henne låter det som att allt kommer handla om hennes resa till guld, vem vill ha en partner som jämt går först och alltid ska stöttas?

Detta år känns det verkligen som att alla som är med har extremt mycket att jobba med sig själva. Hur kan experterna valt dessa personer?

Precis mina tankar också!

Precis så var de! Jag gjorde en annan hittepådialog, ett jävla tackande för allt. Men de lär vara fortsatt lyckliga ihop.
Dom var ju åtminstone snälla mot varandra och verkade fungera fint.

underhållning och rubriker antar jag.Precis som bonde söker fru och alla andra dejtingprogram sen många år tillbaka.

Vi har ju varit inne på Jannika och Dennis och huruvida det är schysst att ha med Dennis eller fokusera så mkt på hans problem. Förutom att de säkert vill göra bra tv med rubriker så funderar jag på experterna. Tex så sa sexologen ngt i eftersnacket om att det var så härligt att Dennis sa att han var kåt och att han vågar stå för sin kåthet. Själv tyckte jag det hade varit lite jobbigt att kolla på det i programmet.

Jag funderar på om experterna och produktionen helt enkelt inte tycker att detta är så farligt. Jag känner inte dessa experter men när jag har träffat på folk som tex är sexologer så har jag känt att de har en annan uppfattning om tex hur folk i allmänhet pratar om sex än vad jag tror att folk brukar göra. Jag menar att det är så avdramatiserat för dem och så naturligt. Eftersom de pratar om sex varje dag med många människor så är det inte en stor grej. Jag minns att jag pratade med en sexolog på en middag jag var på en gång och han tyckte det var helt självklart att alla pratar om sex och inte bara med sin partner utan också med kollegor, släktingar etc. Så jag kan tänka mig att han säkert skulle tycka det var bra att visa upp någon med erektionsproblem.

Dock så tycker jag det borde finnas folk i produktionen som stoppat det hela av omtanke om Dennis. Men också för att jag nu tycker att det har fått så mkt utrymme i programmet. Så fort de visar deras relation så handlar det nästan bara om sex och deras osäkerheter om det.

Sen måste jag vara en Karen angående Alex och Amandas tripp till Smögen.

De var aldrig på Smögen!!
De var på en annan ort på fastlandet, Bovallstrand 1,5 mil bort, långt ute på landet.
Det finns inga hästar på Smögen. 99% berg.
Och farmodern bodde på Ramsvik, en helt annan ö.

Men Smögen lät väl flottare.

Mvh fd Smögenbo och Bovallit.
Jag vet!! Detta var så upprörande 😅, det står Smögen och visas en lantlig miljö med skog!

Liknande trådar

Kultur Här kommer en tråd för Eurovision 2025 I deltävling 1 13 maj startar IcelandRóa Væb PolandGaja Justyna Steczkowska... 56 57 58
Svar
1 149
· Visningar
27 710
Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 091
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka