Sam och Denise- Han verkar väldigt ytlig och….tom på nått vis. Är förvånad över att han är läkare för han verkar inte ha något genuint intresse för människan framför sig och noll drivkraft att hitta på något som för dem närmare varandra. Han verkar mest vänta på att kärleksbilxten ska slå ner i skallen på honom och lösa allt åt honom. Jag får en känsla av att han har en dålig självkänsla medans hon verkar vara en stark och genuin tjej.
Denise känns som en mycket roligare, varmare och busigare människa. Tycker hon borde blivit ihopparad med Alex istället.
Alex och kampsportaren- Alex känns som en trevlig och snäll kille som står tillbaka. Han får inte mycket plats. Hon känns väldigt bossig och överdrivet prestationsinriktad på alla fronter. Har svårt att hitta något mer personligt i dem då de får lite plats i rutan men jag tror inte alls på det här paret.
Jannicka och vad han nu heter- Två sköra människor. De kommunicerar jättebra och jättemycket men samtidigt blir det too mutch av både det och allt sexprat och vad de visar. Får en känsla av att Jannicka trots allt flyttat sina gränser för långt och att han är mer uppslukad av henne. Han är väldigt på. Men ändå hoppas jag att just dessa hittar varandra och blir bestående.
Ebba och Ölkillen- Hur kunde hon gå igenom castingen. Jag sällar mig till skaran som tycker att hon är som en tjurig och och bortskämd unge. Jag pallar inte när hon börjar hänga läpp, titta under lugg, prata med barnslig röst och pilla på filten eller nått så fort hon blir ”ledsen”. Det känns så spelat och manipulativt. Känns det som att hon inte har någon koll på sig själv utan bara hänger med i stunden och reagerar åt alla håll.
Han känns däremot som ett schysst och ärlig kille med mycket känslor.
I år har jag haft väldigt svårt för att komma ihåg vad de heter