Bukefalos 28 år!

H**ks bröst sele...

caradan

Trådstartare
Skickade efter en sådan för den verkade prisvärd och jag kan verkligen rekomendera den...

Supermjukt läder (inte alls så stalt som det är i deras träns) perfekt pass form och framför allt bra pris!
 
Det är lite mer än lädret som ska vara bra.....

Rekommenderar den verkligen inte.
 
[varför skriver alla h**ks med ** i stället för öö? O.o]
 
Selen är ju dålig. Rent ut av farlig. Då är ju nästan börjes sele bättre.
 
Är det reklam så fort man nämner ett märke? Hööks egna varor måste man få nämna med namn, det är lika mkt reklam att skriva H**ks som Hööks eftersom alla vet vad det gäller. :smirk: Ska man skriva B*cas om man menar Bucas? :D
 
Detta är jag intresserad av eftersom jag har en. På vilket sätt skulle den vara farlig? Förklaring tack :).
 
Den kostade 1200kr så billig tyckte jag inte att den var! (den har dubbla gjordar, vet ej vad de heter, men dubbla man spänner under magen) :banana: :banana:
 
Supermjukt läder (inte alls så stalt som det är i deras träns) perfekt pass form och framför allt bra pris !

Den kostade 1200kr så billig tyckte jag inte att den var! (den har dubbla gjordar, vet ej vad de heter, men dubbla man spänner under magen) :banana: :banana:

Låter väldigt motsägelsefullt enligt mig :smirk:
 
Jag tycker att det är en värdelös sele att lägga ut dom pengarna på. Usel kvalitet.
 
Den kostade 1200kr så billig tyckte jag inte att den var!

Herregud! :eek: :eek: Jag är chockad, minst sagt.

Vad är ett bra pris för en sele enligt dig?

Tänkt lite nu. Hur mycket köper du en sadel för? Hur viktig är passformen? Hur mycket pengar lägger du ned på täcke för hästen? Hur viktigt är passformen och funktionen på din hästs täcken?

Ett bra okej träns kostar ca 5-800:- och du vill kunna köpa en hel komplett sele för mindre än 1.200:-
:o Ursäkta om jag frågar men hur tänker Du?
 
Jag hade en sån för sisådär 15 år sedan och den passade bra, mjuk och fin och höll sej i fint skick länge.....
Nu har jag en annan som är mycket dyrare och visst ÄR den bättre, det får jag hålla med om...
 
Ingen aning, men jag vet att det tidigare förekommit diskussioner om vad man får skriva ut och inte. Därför väljer en del att skriva ***.
 
Sadel la jag 1000kr (när jag hade rid häst) träns runt 150kr men allra max 200kr...har ALDRIG råkat ut för att det gått sönder eller så.
Täcken köper jag så billigt som möjligt, jag lägger inte ut flera 1000 på utrustning när man kan få tag på billig som fungerar bra.

Som sagt selen verkar jätte bra och jag är JÄTTE nöjd.

Och om det stör er/dig så kan du väl istället för att kritisera mig hålla k**t!
 
Ja jag tyckte att det var ett bra pris för en såpass bra sele, men samtidigt så var det mycket pengar. Har tagit mig nästan ett år att spara till.. (fruktansvärt dålig ekonomi)
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 082
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Finns det nån här som har koll på barfotaskor/minimalistiska skor? Jag har börjat fundera på det framför allt nu efter att jag fått...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 808
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 713
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Gjorde misstaget att köpa en lite för stor sele till Emiron när han var mindre i tron att han säkert skulle växa i den så småningom men...
2
Svar
23
· Visningar
2 282
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp