Barfota/minimalistiska skor?

Förlåt för sent svar :sleep:

Ballerina/vardags/finvarianterna Vi-B och Vi-S (tillverkas inte längre) passar utmärkt till mina breda fötter.

De andra paren jag har/haft tillverkas inte längre. Vill minnas att jag läste innan jag köpte mina första (Bikila LS) att det var en av få modeller som passade till riktigt breda fötter, så de satt perfekt på mig. "Nya" paret är ett par SeeYa LS, de är dock snäppet smalare, men tillräckligt breda för mina fötter (som annars brukar ha problem att hitta skor som passar).

Det bästa är tyvärr att testa de som finns, tycker dock det är svårt att hitta dem i butik.

Tack för svar! Har skrivit upp ifall det blir att jag beställer 😊
 
Jag köpte barfotaskor I vintras. Det är vandringskängor och jag älskar dem! Nu söker jag snygga skor för sommaren men det är svårt. Vanligtvis gillar jag typ klassiska Adidas superstar eller joggingskor, så söker mest efter såna.

Tips?
Joe Nimble har ett stort sortiment, jag gillar också Belenka, men den här sidan har ett budgetalternativ, Anatomic. Atrax under 400kr för sommardojor:

https://www.linabjorkskog.com/brand/anatomic
 

Liknande trådar

Utrustning Jag får ont i fötterna av alla ridskor eftersom de är så smala i tårna och klämmer ihop de. Är helt van med barfota/minimalistiska skor...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 293
Senast: Tora
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 472
Senast: Loons
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp