Bukefalos 28 år!

Ha häst i Göteborgsområdet

Göteborg är en utmärkt häststad! Men ja, om man åker bil runt 16.00 så är det en fördel att stå i stall på rätt sida stan helt klart ;) Jag själv har i princip hela mitt liv på Hisingen och jobbar kväll så den delen kommer jag undan. Stallplats finns alltid men vill du stå på en superanläggning (som tex GFRK som nämns här) så får man köa. Och även acceptera små hagar och korta utetider. Letar man sig lite utåt från kärnan så hittar man många fina stall med naturen runt hörnet. Jag själv rider i Säve, där är väldigt häst-tätt. Hovslagare har hästägarna jag känner aldrig haft problem med, inte heller tränare. Välkommen :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 214
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 270
Senast: Karminnie
·
L
Hästhantering Hej! Tänkte höra lite med er alla då jag inte riktigt vet hur jag ska tolka detta. Har skaffat ett vbl som togs ur stall ut till...
Svar
3
· Visningar
1 591
Senast: liljekonvaljen
·
O
Träning Hej, jag registrerade mig här idag och skall nu skriva lite om en sak, dels för jag vill skriva av mig, och dels för att jag vill veta...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 611
Senast: zolan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp