Bukefalos 28 år!

hämta dildo hos grannen

Mr Orange:

Clipboard01.jpg
 
De som drog upp Sven i tråden, TACK...

Jag kunde inte hålla mig imorse utan var in o kika i tråden för spännande uppdatering. Skulle aldrig ha kikat på spoilern, har nynnat och småsjungit heeela dagen på den jävla låten..... På konfirmation!? :mad:

Jävligt bra första-intryck av mig för en del i sambons släkt. "Men hur står det till med dem egentligen, han kör runt i en ollonblå bil o hon verkar tycka om dildon Sven..??" :cautious:
 
Alltså. Vad har ni emot Ranelid? Han talar ju direkt till kvinnans innersta väsen! Han förstår vår gudomlighet, vår smärta och glödande passion!



"
Vi andas in ljus och tänder för våra drömmar.

Mina berättelser är flyttfåglar som söker värmen och jag ger mig inte förrän de byggt bo i ditt hjärta.


Många har himlen som tak i Stockholm och vaknar när de drömmer om en filt eller ett par hela skor. Jag har både värme och plats för härbärge i den stora lägenheten på Skeppsholmen, men jag orkar inte.

När kommer de snälla? De är försenade och måste ta en omväg förbi skam, hån och förtal. Tiggare och drömmare vandrar på stadens gator och skriver sista kapitlet i årtusendet.

Nu har jag inte fler dagar kvar än att de ryms i ett öga, och döden kan inte komma bakifrån längre. Snart är jag så tunn att Gud bara behöver lirka litet så gör han en kvinna av mitt revben.

Hjässan är kal och len som när jag föddes, ty kräftan betar av den. Min själ har redan börjat lossna från kroppen. Jag färdas nu mot uppriktigheten och vackrare resa kan människan inte företa sig. Barndomen är en gengångare och den är obotlig.


Länge påminde jag om hjorten som böjde huvudet bakåt och drack av vinden och gryningens sol, innan den gick till flodstranden och anade rovdjurens minsta rörelser.
"

Som en sång för en törstande själ!
 
Alltså. Vad har ni emot Ranelid? Han talar ju direkt till kvinnans innersta väsen! Han förstår vår gudomlighet, vår smärta och glödande passion!



"
Vi andas in ljus och tänder för våra drömmar.

Mina berättelser är flyttfåglar som söker värmen och jag ger mig inte förrän de byggt bo i ditt hjärta.


Många har himlen som tak i Stockholm och vaknar när de drömmer om en filt eller ett par hela skor. Jag har både värme och plats för härbärge i den stora lägenheten på Skeppsholmen, men jag orkar inte.

När kommer de snälla? De är försenade och måste ta en omväg förbi skam, hån och förtal. Tiggare och drömmare vandrar på stadens gator och skriver sista kapitlet i årtusendet.

Nu har jag inte fler dagar kvar än att de ryms i ett öga, och döden kan inte komma bakifrån längre. Snart är jag så tunn att Gud bara behöver lirka litet så gör han en kvinna av mitt revben.

Hjässan är kal och len som när jag föddes, ty kräftan betar av den. Min själ har redan börjat lossna från kroppen. Jag färdas nu mot uppriktigheten och vackrare resa kan människan inte företa sig. Barndomen är en gengångare och den är obotlig.


Länge påminde jag om hjorten som böjde huvudet bakåt och drack av vinden och gryningens sol, innan den gick till flodstranden och anade rovdjurens minsta rörelser.
"

Som en sång för en törstande själ!


Hörrujävladu! :mad:
Jag spoilrade Sven, då kan väl du åtminstone både spoilra och inte skriva det där! :rage:
 
Mr Januari, Mr Februari med flera har plötsligt ersatts av färger. Men den stora frågan är: Vem är Mr Ollonblå?!

Om man bildgooglar Mr Blå, så är detta den första bilden på en människa som kommer upp:

url


Googlar man Ollonblå är detta den första personen som kommer upp. Men i min värld är detta inte ens blått :p

url


Men tänker jag på Mr Ollonblå, så tänker jag lite såhär och varför inte ge sig på en hel groopie med Ollonblåisar? :D

url
 
Alltså. Vad har ni emot Ranelid? Han talar ju direkt till kvinnans innersta väsen! Han förstår vår gudomlighet, vår smärta och glödande passion!



"
Vi andas in ljus och tänder för våra drömmar.

Mina berättelser är flyttfåglar som söker värmen och jag ger mig inte förrän de byggt bo i ditt hjärta.


Många har himlen som tak i Stockholm och vaknar när de drömmer om en filt eller ett par hela skor. Jag har både värme och plats för härbärge i den stora lägenheten på Skeppsholmen, men jag orkar inte.

När kommer de snälla? De är försenade och måste ta en omväg förbi skam, hån och förtal. Tiggare och drömmare vandrar på stadens gator och skriver sista kapitlet i årtusendet.

Nu har jag inte fler dagar kvar än att de ryms i ett öga, och döden kan inte komma bakifrån längre. Snart är jag så tunn att Gud bara behöver lirka litet så gör han en kvinna av mitt revben.

Hjässan är kal och len som när jag föddes, ty kräftan betar av den. Min själ har redan börjat lossna från kroppen. Jag färdas nu mot uppriktigheten och vackrare resa kan människan inte företa sig. Barndomen är en gengångare och den är obotlig.


Länge påminde jag om hjorten som böjde huvudet bakåt och drack av vinden och gryningens sol, innan den gick till flodstranden och anade rovdjurens minsta rörelser.
"

Som en sång för en törstande själ!

Allvarligt?! *hängasigjälvsmiley* :wtf: :yuck: Kunde du inte använt en spoiler?! :mad: :p

"Mina berättelser är flyttfåglar som söker värmen och jag ger mig inte förrän de byggt bo i ditt hjärta" är lika stalker-äcklig som "Every breath you take" med The Police :meh:
 
Om man bildgooglar Mr Blå, så är detta den första bilden på en människa som kommer upp:

url


Googlar man Ollonblå är detta den första personen som kommer upp. Men i min värld är detta inte ens blått :p

url


Men tänker jag på Mr Ollonblå, så tänker jag lite såhär och varför inte ge sig på en hel groopie med Ollonblåisar? :D

url

Bilderna syns inte :(
 
Hahahaha ni är väl för underbara, sitter här och garvar ihjäl mig. Har aldrig haft så många notisar någonsin :D:D:angel:

FÖRLÅT, jag har befunnit mig i en sommarstuga utan någon som helst täckning, tog dock med mig Mr Rosa dit, och hade lite trevligt. Mr Rosa ska ni nu dock inte tolka som "Grannen" utan jag menar de facto dildon.


"Grannen" Visade sig vara en närmare 75 årig lomhörd tant, som förklarade att "Jag hade beställt ett annat paket från apoteket så jag var på väg att öppna ditt (tejpen var halvt av) paket, när jag såg att det inte stod mitt namn på det" :nailbiting:

Hur f*n det kan stå Anders Björk (annat killnamn) på lappen är dock ett mysterie, några teorier? O_o:D
Det hade varit roligare om hon öppnat paketet. Vem vet hon kanske haft mer nytta av den än du ;)
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 504
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 499
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp