Bukefalos 28 år!

hämta dildo hos grannen


jaw-drop-smiley-emoticon.gif
 
De som drog upp Sven i tråden, TACK...

Jag kunde inte hålla mig imorse utan var in o kika i tråden för spännande uppdatering. Skulle aldrig ha kikat på spoilern, har nynnat och småsjungit heeela dagen på den jävla låten..... På konfirmation!? :mad:

Jävligt bra första-intryck av mig för en del i sambons släkt. "Men hur står det till med dem egentligen, han kör runt i en ollonblå bil o hon verkar tycka om dildon Sven..??" :cautious:
Wow... Aldrig hört låten innan så nu förstår jag :p

Ni låter som ett fantastiskt par ;)
 
Bilderna syns inte :(

Då gör vi ett nytt försök :p

Om man bildgooglar Mr Blå, så är detta den första bilden på en människa som kommer upp:
xV9cGbUk.jpeg


Googlar man Ollonblå är detta den första personen som kommer upp. Men i min värld är detta inte ens blått :p
tarkusthumbnail.jpg


Men tänker jag på Mr Ollonblå, så tänker jag lite såhär och varför inte ge sig på en hel groopie med Ollonblåisar? :D
n%C3%A5grasmurfar.jpg
 
Då gör vi ett nytt försök :p

Om man bildgooglar Mr Blå, så är detta den första bilden på en människa som kommer upp:
xV9cGbUk.jpeg


Googlar man Ollonblå är detta den första personen som kommer upp. Men i min värld är detta inte ens blått :p
tarkusthumbnail.jpg


Men tänker jag på Mr Ollonblå, så tänker jag lite såhär och varför inte ge sig på en hel groopie med Ollonblåisar? :D
n%C3%A5grasmurfar.jpg
Aha, de hade smurfblå ollon?

Mja, jag står fast vid min tidigare ollonblå.
 
äh det ska vara Darryl i The Walking Dead,, muuuummmmsssss

Eller så min kompis Svenne.. och det är faktiskt sant. Han heter Sven-Erik, och dildon är döpt INNAN jag träffade honom.
Han tyckte iaf det var hysteriskt roligt, vi är bara vänner, tro det eller ej hahaha.
Men samma humor som mig som tur är.
 
Ordningen återställd o vi kan slira hit o dit i utvalda trådar. Minns ni den där vi halkade in på att analysera en specifik moderators underliv?
@Dentaku kanske kan skriva ny text till prästens lilla kråka?
Det där är bukes bästa tråd någonsin. Särskilt som @Philosophia visade sig vara en snusktalang av oanade mått.
:banana:

Slängde den faktiskt efter den incidenten. Tyckte den hade legat länge nog i garderoben :up:
Stackars dildo att bli så totalt övergiven efter år av nonchalans.O_o

Jag kommer aldrig glömma tråden om att "Hunken har sladdat", som @Blueberry la ut för några år sedan. :rofl:

Det är en av mina absolut favorit buketrådar.
Den jag hänvisar till i början på inlägget var oxå i en klass för sig.

Jag har läst de bästa historierna i den här tråden för min svärmor som är på besök. Lika bra att hon vet vad hon fått för svärdotter på en gång, liksom.
Har du visat dig henne din avatar?:angel:

Sluta visa bilder som är totalt avtändande!

Åh gud så hemskt! Jag kom just på att den här mannen drömde jag en mardröm om här om natten.... Han gick omkring i mitt hus, och vattnade mina blommor, och SJÖNG:wtf::eek::yuck:

* Jenny *

Vad vattnade han med?:confused:

Allvarligt?! *hängasigjälvsmiley* :wtf: :yuck: Kunde du inte använt en spoiler?! :mad: :p

"Mina berättelser är flyttfåglar som söker värmen och jag ger mig inte förrän de byggt bo i ditt hjärta" är lika stalker-äcklig som "Every breath you take" med The Police :meh:
Någon som minns
 
Men då vill jag bara erinra om den gång jag satt på jobbet, klickade upp en bildlänk som @tifo lagt ut och bilden föreställde ett ollon.
Fast när jag tänker efter - det kan ha varit en pung också. Ollonet kan ha varit jag själv som googlat fram, vid ett annat tillfälle. Fast på jobbet var i alla fall rätt. Och båda gångerna var ytterst pinsamma. Sitter i landskap.

Jag la bra upp en bild på frenulum. Ska ni söka på google vad det är bör ni göra det hemma...
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: DeadSerious
·
Avel Jag har inte sovit många timmar inatt. Av en slump gick jag in på TNT's hemsida igår för att kolla så skicken lämnat Tyskland. Ringer...
2
Svar
23
· Visningar
2 497
Senast: pialotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp