härmar MissFideli->burskynke

N

nizzeienglasburk

härmar MissFideli->burskynke

Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg, speciellt som det helst ska passa båda. har ni några idéer?

122549828yrdatb_th.jpg
125052654lbxgfc_th.jpg

(fler bilder finns här :) )
 
Re: härmar MissFideli->burskynke

Åh, en tråd till för sy-tokiga Sassy :D

Jag skulle ha tagit ett skimrande grönt tyg :idea: Passar både kalla och varma färger.
Ett beige-lila hade varit fint också- lyckas jag förklara färgen rätt?? Alltså ganska nära kattfärgen lila :idea:

Sen kan man ju antingen matcha ton-i-ton, eller använda en kontrastfärg. Jag brukar ha en färg på botten och taket, och en annan på "väggarna".
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 491
Senast: _Zacke_
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: escodobe
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: skiesabove
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp