Hästar med bokstavskombination.

Sv: Hästar med bokstavskombination.

Finns det?
Alltså, symptomen på DAMP, ADHD osv. Kan det existera hos hästar tror ni?

Tror jag absolut! Med tanke på hur vissa hästraser avlas och hur vissa hästar behandlas har de säkert psykiska störningar emellanåt också. Som någon annan skrev kan de får syrebrist vid födseln. I det vilda skulle dels hästar inte heller avlas på det sätt vi gör och skulle någon häst med avvikande beteende födas skulle den stötas ut ur flocken och dö. Vi människor tycker däremot synd om dem om de blir utstötta och tar hand om dem.

Ibland undrar jag i mitt stilla sinne om inte min häst har nån form av bokstavskombination :D
 

Liknande trådar

Träning Jag har rätt nyligen (i våras) fått en ADHD-diagnos, som vuxen (snart 30). Jag hade aldrig ens tänkt tanken att jag kunde ha ADHD förrän...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 163
Senast: Fazeem
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
579
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Sassy
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 413
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp