Bukefalos 28 år!

Hästnyheter

Miss

Trådstartare
Gunnar

Det är nu mera helt **** omöjligt att läsa o ffa kommentera på hästnyheter eftersom du skapar en ny tråd vid uppdateringar, varför?
 
Sv: Hästnyheter

Du får gärna förklara lite mer hur du menar.
Tidningen Ridsport har en förmåga att skapa nya uppdaterade nyhetsartiklar om i princip samma sak ibland, då jag har automatiserat just Ridsports nyheter kommer dessa dubbletter ofta in på sidan. Jag brukar sedan i efterhand försöka ta bort dubbletter om de inte fått några svar. Jag förstår inte riktigt hur detta kan ställa till sådana grava problem?

Jag har dock haft funderingar på att sluta lägga in dessa nyheter automatiskt, men det kommer i sin tur leda till att det ibland tar lite längre tid innan nyheterna syns på sidan och att de kommer mer klumpvis, men det finns även fördelar med att inte göra det automatiskt.
 
Sv: Hästnyheter

Det är just det att det blir flera trådar i samma ämne och säg att man kommenterar i tråd nr ett, sen kommer nästa in o kommenterar i tråd två och tråd ett ligger nu på sidan tre...det blir osammanhängande och man får skriva samma inlägg flera gånger om man har något att säga om ämnet.

Grava problem vet jag inte, men det är irriterande. Men det kanske bara är jag som tycker
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag borde sluta vara här för gott. För jag sjunker bara djupt ner i depression när jag är här. Varje gång. Börjar fundera på att hänga...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 704
Senast: TinyWiny
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 579
Senast: Nahar
·
Hundavel & Ras Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Svar
4
· Visningar
606
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp