Hästresor!!!!!

M

marieandersson

Är det någon som har nå trevliga hästresetips?
Det finns ju arrangörer som ordnar paketresor, o jag är lite nyfiken om det är nån som kan rekomendera nåt speciellt ställe? Jag är lite sugen på Irland=härlig natur eller Portugal=ridkonsten. Kanske vet även hur mkt en resa går på (ca) Tacksam för svar!
 
Jag var i USA i Bandera för att vara exakt hade en del Western men även engelskridning. Bor på en jättefin ranch :love: närma till den så kallade weternstaden ( ser ut som på film) :D Dem tar in vilhästar och tämjer mm en otroligt häftig kännsla att få prova valla kor mm. Betala 5000 per vecka men då ingår alla mat ridning hus.
Finns även en JÄTTE stor ridsportsbutik på vägen :D mycket billigt. :smirk:
 
Hej Marie,
Jag reser till Ungern varje sommar på ridresa (långritt på pusztan), och det kan jag verkligen rekommendera. Ungern är också billigare än västeuropeiska länder men allt (boende och ridning) håller hög kvalité. Maila eller PM:a mig gärna om du vill veta mer!

Sara (hanna69se@yahoo.se)
 
Jag var på ett stuteri på mallorca och red lektioner och uteritter på P.R.E-hästar. :love: Det var helt fantastiskt! Jätte bra mat, trevliga människor, spännande miljö att rida! Om du vill veta mer på PM:a!
 
min mamma ska åka till spanien på ridläger å rida andalusiska hingstar
 
Jag har varit till Irland med ett av de stora (kanske det största?) svenska ridresebolagen. PMa om du vill veta mer!
 
Hej Leoni,

Ja det stämmer att det är Arpad jag reser till. Har du varit där, eller vill veta mer, skicka gärna ett PM!
:)
 

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 778
Senast: sorbifolia
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 142
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 784
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 161
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp