(Hakar på Háfeti) Mökkur Frá Varmalaek-avkommor

I

Isungdom

Är det fler än jag som har en Mökkur-avkomma ? Jag har sett några mökkuravkommor och dom är allihopa väldigt lik min pålle i huvudet.. Så om ni har något kort på era Mökkur-hästar lägg gärna ut dom =) skulle vara väldigt kul att se hur era ser ut! =) Å hur långt ni har kommit i ev. tävling å så =)
 
Sv: (Hakar på Háfeti) Mökkur Frá Varmalaek-avkommor

jag har ingen egen men har ridit en unghingst efter honom.. helt underbar och vacker häst :love:
 
Sv: (Hakar på Háfeti) Mökkur Frá Varmalaek-avkommor

Om det är den Mökkur jag vet (står på Fors gård i Stav) så har jag sett en men den var bara några dagar gammal och såg dom bara en snabbis men dom var jätte söta :love:
 
Sv: (Hakar på Háfeti) Mökkur Frá Varmalaek-avkommor

har en valack ee. mökkur:love:. Vi har fött upp honom själva o han e sju år. ja ska kanske tävlings debutera med honom i septemper på en skoj tävling:D. Han har ett väldigt vackert huvud (8,5p) som e typiskt för mökkur släktet. Han var därimot inte särskillt lätt hanterad när han var ung hingst så han fick bli valack, o ja tror att han trivs bäst med d.
Ja e för oteknisk för att klara av att lägga in bilder :o, d blir bara massa siffror, men om nån vänlig själ kan förklara för mej hur ja ska göra så :bow::bow:
 
Sv: (Hakar på Háfeti) Mökkur Frá Varmalaek-avkommor

Här är mitt sto efter Mökkur. Hon är född -94.
På bilden är hon precis hemkommer från betäckningen
med Silver Askur.


 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
232
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 459
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 255
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp