Bukefalos 28 år!

Håll i er nu, här kommer en rival!

Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

:rofl: Ja, jädrar! Undrar bara vad apan tycker? :D
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

jag är kanske en glädje dödare men jag kan inte låta bli att tycka synd om apan. Men de var väl sött.:crazy:
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Jo, lite synd om den är det nog... För jag tror inte han har valt att göra det där själv... Men roligt såg det ut i alla fall, för det ser ju nästan ut som en pytteliten människa :D
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Dessa apor har d inte lätt o dessa andra vilda djur i fel persons händer.. Ser för mycke på animal planet:crazy:
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Jag kollar också mycket på Animal Planet... Men förhoppningsvis mår den där apan bra, lite svårt att veta om han tycker det är kul dock...
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Jag är ju sådär urtrist. Finner mycket större nöje av att se dessa djur i sin naturliga miljö med artfränder. Det blir rätt mycket kul rejs bland dom också...på deras villkor;)

Lite för spektakulärt för min smak, det där...:o
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Oj då, är apan riktig, trodde det bara var närbilderna som var det :o
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Kommer ihåg när jag var på Hawaii där hade dom en apa som dom dragit ut hörntänderna på och nått mer för att den inte skulle skad folk. Hemskt dom gör så mkt knäppa grejer i USA.
Som den ena galopptränaren han operera stämbanden på sin border collie så den inte skällde,för de inte skulle störa grannarna han bodde i LA.
En annan tränare hon lät operera bort klorna på katten för att han inte skulle förstöra möblerna osv. Fruktansvärt tycker jag. stackars djur.:eek::mad::(
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Såg en liknande grej på tv en gång, det var en tant som hade dvärgtaxuppfödning, men på grund av att grannarna klagade så mycket på att de skällde hela dagarna i sin hundgård, så opererade hon bort stämbanden på dem :crazy: Det lät bara som ett gruglande när de skällde sedan..
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

det finns människor, och det finns människor.
suck...
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Nej... det tyckte jag inte om.... Om jag fick se att apan inte var fastspänd utan höll sig kvar av egen kraft och vilja... då kanske jag skulle omvärdera det.... Men dess värre tror jag att den är fastbunden..
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

för att säga imot alla andra så tror inte jag att apan är fast bunden.... såg en liknade grej när jag var i USA, fast apan red på hästar... å denhoppade upp på hästarna själv, å höll sig i hornet på en liten barn sadel....


men det ang katterna å hundarna... lite tragiskt fast samtidigt har dom ju inte ont av det efteråt.... synd att ta bort ett naturligt betende bara....
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

man får väl hoppas att apan är född i fångenskap och "tränad" till detta... och att den inte vet om något annat :(
 
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

ja synd är det om apan om h*n tvingas till det men Fy vad Gulligt! apan är ju tok söt:love:
 
Senast ändrad:
Sv: Håll i er nu, här kommer en rival!

Jag hoppas att det inte är något tvång eller djurplågeri inblandat i den här filmen, för i sånna fall var dte inte meningen att den skulle läggas upp här. Men det ser fraktiskt inte ut som att apan är fastbunden eller ser missnöjd ut.

Väldigt lydig hund också måste jag säga.
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 181
Senast: Stinaelin
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 172
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 768
Senast: anna_panna
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 715
Senast: Gruvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp