Hållbarhet torrfoder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 740
J

jappisen

Jag har en lite fundering angående torrfoder. Finns det någon gräns för hur kallt ett torrfoder kan förvaras. Jag ska resa bort och skulle behöva ha maten i bilen i en platsburk i två dygn i minusgrader. Håller fodret för detta? En knäpp fråga men eftersom jag har en magsjuk hund som går på specialfoder så är jag extra noga.

Sv: Hållbarhet torrfoder

Det tror jag nog.
Jag är absolut ingen foderexpert så jag törs inte lova något, men med tanke på att jag fick rådet att slänga in torrfodret i frysen till en av mina hundar då vi misstänkte kvalsterallergi förra året så ska det ju va okej. Var en veterinär som gav mig det rådet.

Sv: Hållbarhet torrfoder

Tack för ditt svar. Då lär det nog gå bra=)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns... 2
Svar
20
· Visningar
2 280
Senast: Myrten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka