Bukefalos 28 år!

Halloween i USA

Mayalv

Trådstartare
Såhär ser det ut om man är hund i USA under halloween.:angel: . Tur att det inte är det varje dag

9944621.jpg


9944622.jpg


9944722.jpg
 
Sv: Halloween i USA

Stackars hundar...
Vill folk spöka ut sig, så let them...
Tycker inte halloween ska gå ut över hundarna.
 
Sv: Halloween i USA

mmm.. ja inte var det för att de frös som de kläddes på i alla fall. Waikiki är rätt varmt även vid halloween.
 
Sv: Halloween i USA

Men snälla ... Hundarna lider inte värre än när vi lägger på dem ett värmande täcke kalla dagar. Iofs hade jag skippat skorna som hunden har på första bilden ...
 
Sv: Halloween i USA

Men snälla ... Hundarna lider inte värre än när vi lägger på dem ett värmande täcke kalla dagar. Iofs hade jag skippat skorna som hunden har på första bilden ...

Tänkte skriva exakt samma sak hehe!
Dessutom tycker jag att handlar det om bara nån gång ibland så kan man ju se det som en "träning" också. *missförstå mig rätt nu alla anti-kläder-på-hundar* :D

Det är väl kul för hunden att få vara med om nåt sånt där om den inte är van vid det, blir säkert en klar fundering i hundens huvud.
 
Sv: Halloween i USA

Visst ser de lite roligt ut och det är ju som sagt bara en gång om året... Men vill ändå säga att de just i detta fall förmodligen är lite jobbigare för dem än om man lägger på ett täcke när det är kallt. Waikiki (hawaii) är väldigt varmt och att då klä på en stålmannendräkt kanske inte är det mest behagliga. Är främst stålmannen som verkade ha det jobbigt då han blev väldigt varm. De andra två som de är bild på verkade ha riktigt kul och verkade uppskatta all uppmärksamhet (men dem var inte heller heltäckta å andra sidan)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Idag är det ju Halloween och jag hade precis en diskussion med min nyblivna 13åring om att jag tycker att hon börjar bli lite för stor...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 553
Senast: Badger
·
Tjatter Det är ju halloween så tänkte att det kan vara kul med en tråd med spökhistorier/saker vi inte kan förklara. Kan börja med en...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 119
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Ska ju en tur till USA och sällskapet jag åker med har en massa mediciner och verkar inte ta på allvar riktigt de här med att fixa rätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 420
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp