Att resa med mediciner

Jag reste hit med Abilify, allergimedicin och astmamedicin i handbagaget. Ingen brydde sig.

Jag fixade intyg från vården på att medicinerna är mina och i vilken dos jag tar dem. Förvarade medicinen i originalförpackning.

Men som sagt, ingen brydde sig.
Man ska nog skilja på om de inte bryr sig, eller om man inte utsattes för någon kontroll.
Det är inte förrän du stått i en kontroll och blivit tagen med något du inte har rätt papper för som du kan säga hur mycket de bryr sig om ifall någon fuskar med just de reglerna.
 
Man ska nog skilja på om de inte bryr sig, eller om man inte utsattes för någon kontroll.
Det är inte förrän du stått i en kontroll och blivit tagen med något du inte har rätt papper för som du kan säga hur mycket de bryr sig om ifall någon fuskar med just de reglerna.
Som jag skrev, jag skulle aldrig åka utan papper.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 637
Senast: LovingLife
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 300
Senast: Sel
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 526
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp