HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Men jag visste ju att ni ville ha ut Habina och att ni aldrig skulle låta chansen att lyncha en god gå förbi :p Men eftersom goda lyan inte haft en tanke på att ni försökte lyncha Habina så ville jag vara diskret i svaret för att inte påverka (deras val om att skicka paket)

Vissa tankar kanske man inte delade med sig av.. men det var ganska så obvious när Lobelia la sin röst.....
 
Var det därför ni skickade in ett märkligt käkval innan ni ändrade till paddi?

Vi LL var väldigt förvånade över att ni inte skulle käka paddi som var godförklarad.

Det var för att vi (läs jag) hade fått för mig att det fanns ett beskydd som Habina borde kunnat använda och det tänkte jag att hon borde använt på Paddi den natten. O_o
 
Till slut svarade jag nog att om en får alla röster så borde vi bara kunna lyncha en.

Men jag visste ju att ni ville ha ut Habina och att ni aldrig skulle låta chansen att lyncha en god gå förbi :p Men eftersom goda lyan inte haft en tanke på att ni försökte lyncha Habina så ville jag vara diskret i svaret för att inte påverka (deras val om att skicka paket)
Dessutom var det ju inte så att det kryllade av alternativ till vem vi skulle dela ut paket. :laugh:
 
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspel.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o

Perfekt! Den kör vi på! Bara vi väntar tills jag kan vara med och leka igen. ;)
 
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??

Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom .... :D:p
 
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??

Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom .... :D:p
tja jag hade dig som en potentiell bm efter ferrari visade sig vara ängel ( kunde varit byfåne med iom missade käket )
Men det var inget jag "var säker på" utan mer bara att det var möjligt. vi hade som plan att käka dig den natten i vilket fall....oavsett om du outat dig .,..
 
tja jag hade dig som en potentiell bm efter ferrari visade sig vara ängel ( kunde varit byfåne med iom missade käket )
Men det var inget jag "var säker på" utan mer bara att det var möjligt. vi hade som plan att käka dig den natten i vilket fall....oavsett om du outat dig .,..

Vilken tur då att jag utlöste fallskärmen å fick nytta av min förmåga innan dess.. tänkte att jag köpte goda sidan ytterligare en DL å att det kanske fanns mer att gå på för dem efter den lynchen....

Allt för teamet :heart
 
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??

Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom .... :D:p

Jag var ganska säker på att du var BM om det var någon i lyan som kläckt det eller jag kom på det själv vet jag inte eller @Q hade säkert gissat det bland alla andra roller som alla hade ;) Sedan såg jag på dig att jag hade rätt när du höll på att lynchas och jag kommenterade att du såg ut att åka :angel:
 
Jag var ganska säker på att du var BM om det var någon i lyan som kläckt det eller jag kom på det själv vet jag inte eller @quarter4ever hade säkert gissat det bland alla andra roller som alla hade ;) Sedan såg jag på dig att jag hade rätt när du höll på att lynchas och jag kommenterade att du såg ut att åka :angel:
well, det var ju liiiite svårt för mig att vara missnöjd över det resultatet.....

Därför jag satt uppe på rummet ända till DL passerat (å skrattade för mig själv) :angel::D
Jag hade faktiskt en röst till redo utifall att ngn mer lade sin röst på Mirtai så jag snabbt kunde ändra så att jag iaf fick övervikten....
 
Vilken tur då att jag utlöste fallskärmen å fick nytta av min förmåga innan dess.. tänkte att jag köpte goda sidan ytterligare en DL å att det kanske fanns mer att gå på för dem efter den lynchen....

Allt för teamet :heart
det roliga med den lynchen var ju att det bara var goda som röstade på dig ( eller kanske att hedinn gjorde det iofs?- hon var inte i lyan då )
 
Jag ville ju ha ut Ferrari också hade jag ägnat 2 timmar åt ett långt inlägg om dig och ville ha kvar dig så jag hade nytta av mina teorier. Jag kom ju dessutom fram till att du nog var god men med viss tvekan och då kunde jag ju inte rösta på dig @Paddis

Edit, jag hade förmodligen inte röstat på dig om jag varit god heller. Jag hade dig länge som ond men att du hittade bollen fick mig övertygad om att du var på fel sida.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 786
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 716
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 527
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 337
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp