HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

precis !!! Det är strongt att överleva en lynch som uppenbart siad- så det gjorde du med bravur!
En lynch? Och siad?

Jag tror jag var siad förutom bloppern och överlevde 3 eller 4 lyncher. Och så missade jag att rösta på mig själv när jag kunde den första av lyncherna.

De goda var inte alls goda och lät mig dö i frid. Nej de höl mig i tortyrkammaren hela leken :cry:
 
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??

Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom .... :D:p

Jag!
När du försökte bete dig skumt tänkte jag att det är för att du är BM och tänker stoppa lynchen. Därför röstade jag på nån annan :laugh:
 
Dagen blir himla kort om man vaknar 19.00 så här har jag ju missat vår vinst!

Tack för en himla rolig lek, synd att jag inte riktigt hade ork att engagera mig mer, men det blev ju bra för onda sidan ändå :angel: :D :bump:
Om inte du offrat dig så hade det inte gått vägen så pass bra som det gjorde- iom din död så fick ju VI spioninforad och en helt fantastisk sådan Jägaren jagar Ferrari- det var inte svårt att räkna ut vem som var jägare( bara en som röstade på Ferrari i de två DL efter varandra )
 
En lynch? Och siad?

Jag tror jag var siad förutom bloppern och överlevde 3 eller 4 lyncher. Och så missade jag att rösta på mig själv när jag kunde den första av lyncherna.

De goda var inte alls goda och lät mig dö i frid. Nej de höl mig i tortyrkammaren hela leken :cry:
hah jag menade inte HP leken tokfia!! :rofl:
jag menar i denna leken förstås!!!:p
 
hah jag menade inte HP leken tokfia!! :rofl:
jag menar i denna leken förstås!!!:p
Ah okej ;)

Jag fattar inte hur folk inte fattade att jag var siad så ihålig Habinas motivering var. När jag försökte försvara mig hade jag inte mycket hopp om att folk skulle tro mig.

Men BSF var en trogen supporter och jag kunde ju inte rösta på den jag nästan godförklarat. Och så kom röständringen och vi jublade i lyan.
 
Ah okej ;)

Jag fattar inte hur folk inte fattade att jag var siad så ihålig Habinas motivering var. När jag försökte försvara mig hade jag inte mycket hopp om att folk skulle tro mig.

Men BSF var en trogen supporter och jag kunde ju inte rösta på den jag nästan godförklarat. Och så kom röständringen och vi jublade i lyan.
Ja då var det fest!!!!
 
well... det finns ju vissa personer som försöker DL efter DL att bli utröstade men det händer aldrig... el hur var det nu @Habina el vad tyckte du i HP-leken @Lobelia - måste ju vara någon form av rekord att faktiskt bli utröstad EXAKT den DL man vill bli utröstad :p :D

Kruxet är bara att jag fortfarande inte fattar varför du fick en massa röster på dig. ;)
 
Tack alla som lekte 2015 för en galet roligt lek att läsa i efterhand. Perfekt tidsfördriv från sjuksängen. Min hjärna hängde inte med på alla teorier men det var kul uppdateringar från lekledare och en del kommentarer gav upphov till skratt. 😄 Leken blev ännu roligare att läsa antar jag får att downtown Abbey är en av mina favoritserier som jag sett om fler gånger än vad som är hälsosamt förmodligen 😋
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 816
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 733
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 534
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 340
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp