mysko 6 Sept 2010 #21 Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? kl Om det namnges fler vet. m.m i tråden kommer den att raderas. Har raderat flera inlägg i 2 dagar. mvh moderator mysko
Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? kl Om det namnges fler vet. m.m i tråden kommer den att raderas. Har raderat flera inlägg i 2 dagar. mvh moderator mysko
wrangler Trådstartare 6 Sept 2010 #22 Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Oj då, sorry. Tänkte inte på det, förmodligen för att det hela var i en positiv anda Men jag vet att vi inte får namnge någon person så vi ska skärpa oss!
Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Oj då, sorry. Tänkte inte på det, förmodligen för att det hela var i en positiv anda Men jag vet att vi inte får namnge någon person så vi ska skärpa oss!
dobbis 6 Sept 2010 #23 Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Sorry!!!!!!! Tänkte inte heller och trodde inte det gjorde något då vi inte sagt var dom finns och bara nämt en del med smeknamn eller endast förnamn.
Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Sorry!!!!!!! Tänkte inte heller och trodde inte det gjorde något då vi inte sagt var dom finns och bara nämt en del med smeknamn eller endast förnamn.
Moonwalk 7 Sept 2010 #24 Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Jag får be om ursäkt också! Kom på det när jag såg att inlägg blivit raderade, ska bli bättre nästa gång, lovar!
Sv: Hälsokoll inför export -distriktsveterinär? Jag får be om ursäkt också! Kom på det när jag såg att inlägg blivit raderade, ska bli bättre nästa gång, lovar!