Halvfrys v Frysbox

Vilken typ av flytning är det du ska göra?
Min gamla box hade hjul som bara fick rakt fram (dög till att dra rakt ut från väggen och dammsuga under men inte mer) Den nya har som halvklot i plast och flyttar sig faktiskt bättre, i alla fall på den plastmattan där den står nu. Kan tänka mig att det förbättra ännu mer om man stoppar in en lämplig tygbit under.

Har inte någon direkt koll på marknaden, men misstänker att om du vill ha full flyttbarhet och inte har ett tåligt golv så kanske det behövs ett hemmabygge. Typ en skiva som det monteras några bättre, svängbara och låsbara hjul på. Vet en som hade sin tvättmaskin på en sådan (den kopplades till kökskranen och flyttades bort när den inte användes)

Nej egentligen behövs inte mycket rörlighet, mest för att kunna just dammsuga under och dra den åt sidan vid behov eftersom den kommer stå bredvid en bokhylla och om jag vill ha tag på något där så ska jag kunna dra den åt sidan.

Hittade vad jag letade efter tror jag!

https://www.elgiganten.se/product/vitvaror/kyl-och-frys/frysskap/166637/logik-frys-ltf55w20e
 
Nej egentligen behövs inte mycket rörlighet, mest för att kunna just dammsuga under och dra den åt sidan vid behov eftersom den kommer stå bredvid en bokhylla och om jag vill ha tag på något där så ska jag kunna dra den åt sidan.

Hittade vad jag letade efter tror jag!

https://www.elgiganten.se/product/vitvaror/kyl-och-frys/frysskap/166637/logik-frys-ltf55w20e

Okej, din uppfattning om "liten och smidig" skiljde sig en del från min. 😅 Men grymt att du hittade en som verkar passa!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 176
Senast: Praefatio
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 708
Senast: kma
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 912
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp