Antar att alla här är vuxna nog att bedöma när man behöver nya handdukar. :cautious: Vill man ha tips på handdukar så kan vi väl hålla oss till det?

Mitt tips: Kolla H&M Home. Deras handdukar för 99 kr och badlakan för 249 kr är jättebra. Jag har haft den varianten i flera år. Tjocka och fina.

Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga handdukar som torkar en ordentligt, vad ska man ha då? Har också ett nytt badrum som är beige, vitt och mässing och kan bara komma på vitt och beige att ha på handdukarna, det känns trist.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 908
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
3 754
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 596
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka