Har blivit en varg i fårakläder!!!!

Sv: Har blivit en varg i fårakläder!!!!

Jag skulle solklart ta dit en duktig equiterapeut (eller klubbafri kiropraktor). Räcker med lite halkigt i hagen eller rulla på en liten sten ibland för att det ska bli ont i rygg. Det muskulära tolkar jag som en följd av något annat, du verkar ju inte direkt rida honom ensidigt på ridbana utan är ute mycket i skog som man bör göra (ja, bör göra om man vill ha en glad, mjuk och frisk häst alltså).
 
Sv: Har blivit en varg i fårakläder!!!!

Men "håligheten" sitter längre ner än manken, svårt att förklara... hmm ska se om jag kan få med det på bild :idea: om jag hittar min digitalkamera! =)
 
Sv: Har blivit en varg i fårakläder!!!!

Men "håligheten" sitter längre ner än manken, svårt att förklara... hmm ska se om jag kan få med det på bild :idea: om jag hittar min digitalkamera! =)

varför är det så motigt för dig att ta till dig råden om att kolla upp din häst? :confused:
 
Sv: Har blivit en varg i fårakläder!!!!

Det är absolut inte motigt! Ska ringa ET imorrn då han är i GBG o jobbar just nu, skulle ev hinna ta min totto på hemvägen. Alltså... jag har såååå dåliga erfarenheter av veterinärklinikerna häromkring och då jag tror detta sittar muskulärt anser jag att ET som yrkesgrupp är rätt man på rätt plats. Så jag är på väg att kolla upp hästen, visst jag kan ta en "mindre bra" ET som har tid nu men jag vill ha en som jag vet är duktig och jag vet att han får resultat på sina hästar, plus!! Att han inte är rädd för att skicka iväg hästen till veterinär om han anser de har lösningen på problemet.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 767
Senast: Sel
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 116
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 149
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp