Har du någon förbannelse över dig?

Ja! Jag har utan tvekan en förbannelse. Varje gång jag bestämmer mig för att settle down nånstans så omkullkastas alla mina planer. Helt ofelbart. Eller ja, det är min och min killes förbannelse. Varje plan håller i typ nån vecka innan vi måste planera om igen :banghead:,
 
Jag kan inte hålla på med någon bollsport överhuvudtaget! Det spelar liksom ingen roll om det är innebandy, fotboll, handboll... Jag gör mig bara illa. Sa det till en av mina idrottslärare och han bara skrattade åt mig, 5 min senare efter att ha försökt mig på lite basket fick jag gå av plan med ett finger slaget ur led..
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 026
Senast: Pinus
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 683
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp