Har du utrustning som...

bootsen.
Det är nog det enda...
Om inte glitterspray räknas då :o :D :cool:
 
Schabrak/vojlock, fast det är väl mest för att jag inte ids putsa sadeln efter varje ridtur...
Annars så har jag skydd eller lindor fram för att hon slår sig ibland, liksom boots fram vid hoppning då hon kan landa på sina egna framfötter. Egentligen behövs det ju inte alltid, men det är svårt att veta vilka ridpass hon tänker slå sig! Det händer att jag har lindor bak också, för att matcha, fast hon inte behöver det.
Sedan har jag nosludd på grimman :D
 
Nosgrimma, dock väldigt löst spänd...

Annars behöver hon allt hon har på sig... :)
 
Pannbandet som jag har på mitt fullblodsstos träns och min arabs gamla tävlingsbett ett stångbett med silverdekorationer på sidorna.
 
nosgrimman(används väldit sällan)
snygga schabrak
benlindor
nosludd
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 172
Senast: Zacci
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Vi har en liten tråkig rabatt där jag vill plantera en marktäckare. Problemet är att de små syrenernas rötter är enorma och att det inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 036
Utrustning Ärtan tycker inte det är så festligt när det blåser och regnar i hennes paraboler till öron. Nu tuffar hon på snällt ändå men jag tror...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp