Har du utrustning som...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LoveRindi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 472
Nosgrimman, en engelsk, så löst spänd att det är en ren dekoration.

Sen kan ju schabrak istället för vojlock räknas dit med. Samma sak när jag har lindro isf skydd (skydden har jag dock inte för det ser fint ut utan för att ha just skydd ifall han skulle råka fladdra med benen och slå på sig själv etc. han stryker sig inte eller något).

Allt fyllar en funktion men får gärna vara fint (schabrak i snygga färger osv). Har inte viss typ av nosgrimma för att den modellen är snyggast.

Rider ofta utan nosgrimma men måste ju ändå ha den när jag tävlar.. :smirk:

Sadel (inkl tillbehör) och träns
När det går PRECIS lika bra att skritta ut på vägarna med grimma med tyglar i :)

Jag tycker så lite som möjligt är snyggast... :) så när jag rider blir de bara styret och en sadel och/eller vojlock/westernfilt. Styret varierar; sidepull,bitless,hackamoore,repgrimma eller bett+nackrem.

benlindor, shabrak
nosgrimma om det är tävling eftersom man måste,
turluva ;)

inte bara för att de e fint-finns e anledning till att jag använder grejerna oxå,men de kan ju lika gärna va ett fint shabrak som ett fult ;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 226
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 427
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V