Här kommer jag igen med bilder på en sadel som vi testade, kolla o säg vad ni tycker

Sv: Här kommer jag igen med bilder på en sadel som vi testade, kolla o säg vad ni tycker

Nikki o Fabian skrev:
Nej har inte provat prestige för jag har alltid fått höra att han har en rak rygg. Men sen så om dom skulle passa ryggmässigt så kanske dom inte passar i bommen då han behöver så vid bom, jag vet inte om man kan värma bommen så stor man vill?

Men prestige finns ju en hel del begangnat ute, för jag tänker inte lägga så mycket, max 9000 kr. Helst mindre då jag inte kommer annvända sadeln så ofta.

Om jag inte minns fel så kostar prestige golden star inte mer än 10 000 NY.......bar att litet tips om du ville ha under 9´ borde den ju finnas till en billig peng beg.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter sadel till min 3,5 åring som är ca 170 i mkh. Jag är 164 och behöver 17,17,5". Det har dock varit problem att hitta nåt...
Svar
0
· Visningar
3 443
Utrustning Hej! Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig... 2
Svar
31
· Visningar
5 570
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt... 2 3
Svar
49
· Visningar
13 031
Senast: Karminnie
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Sofiiiia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka