Har min surfplatta dött :( ??

bettysmatte

Trådstartare
Köpte en billigare surfplatta för något år sedan (vet inte exakt hur länge jag haft den). Den verkade lite seg igår, men funkade. Jag startade om och den började uppdatera en massa appar. Sedan kraschade den helt plötsligt, och när jag försökte starta om så gick det inte. Det går bara till en viss punkt och så hänger den sig där. Jag provade nu på morgonen också och lät den ligga lite längre. Då gick den till normal låsskärm, men sedan reagerade den inte när jag försökte swipa och låsa upp. Finns det något att testa, eller är det bara att inse att den är förbrukad... :( ????

Nu fick jag den till att starta :) !! Håll tummarna för att det håller i sig!!
Så gör min kombidator också. (en surfplatta med tangentbord och vanlig windows8 också)
Den kan vara tvärdöd och jag är deppad. Sedan en dag går den att starta.

Aaaavskyr desa kompakta saker där man inte kan ta ur batteri eller på något sätt påverka dem.

Så gör min kombidator också. (en surfplatta med tangentbord och vanlig windows8 också)
Den kan vara tvärdöd och jag är deppad. Sedan en dag går den att starta.

Aaaavskyr desa kompakta saker där man inte kan ta ur batteri eller på något sätt påverka dem.
Frustrerande. Jag hann inte kolla så mycket på den innan jag åkte i morse. Försökte starta facebook och då hängde den sig igen. Får väl se hur det fortlöper.....

Köpte en billigare surfplatta för något år sedan (vet inte exakt hur länge jag haft den). Den verkade lite seg igår, men funkade. Jag startade om och den började uppdatera en massa appar. Sedan kraschade den helt plötsligt, och när jag försökte starta om så gick det inte. Det går bara till en viss punkt och så hänger den sig där. Jag provade nu på morgonen också och lät den ligga lite längre. Då gick den till normal låsskärm, men sedan reagerade den inte när jag försökte swipa och låsa upp. Finns det något att testa, eller är det bara att inse att den är förbrukad... :( ????
Har en liten smartphone som betedde sig ungefär så. Jag var tvungen att lämna in den. Har för mig att de gjorde en total systemåterställning och installerade en nyare version av operativsystemet. Efter det har den fungerat i flera år som den ska.

Har en liten smartphone som betedde sig ungefär så. Jag var tvungen att lämna in den. Har för mig att de gjorde en total systemåterställning och installerade en nyare version av operativsystemet. Efter det har den fungerat i flera år som den ska.
Aha... Det låter ju rätt logiskt att det skulle kunna fungera så. Borde inte vara jättedyrt, väl?

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
44 415
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 160
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här lektionen stod det Arnica vid mitt namn på listan - ett ganska högt och långt mörkbrunt sto med mycket ögonvita. Förra gången...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Stockholms skärgård
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka