Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vad det är men jag har aldrig ägt någon.Eftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
)Min visar dessutom temperatu och luftfuktighet)
/tanten - en antikvitet...
Ja, jag vet vad det är och nej, jag har ingen. Kollar vädret i mobilen istället.Eftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
Har ingen. Men har två digitala termometrar som visar inne- och utetemperatur. Den ena visar också luftfuktighet inomhus. Jag skulle gärna vilja ha en väderstation som mäter vind - hade varit kulEftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
Eftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
Jag är uppvuxen med barometer i båten. Nu har vi en hemma. Men det är mest för att den är vacker och är ärvd av sambos släkting. Så den har sentimentalvärde. Tror vi kollar på den en gång per år typ.Eftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?
Vi har en i sommarstugan även den visar luftfuktighet och temperatur. Kul tycker jag!Eftersom jag tittar på min barometer varje dag undrar nu. Har ni en barometer? Vet ni ens vad det är?